«Τα τηλεοπτικά μαγειρέματα του Κώστα Βαξεβάνη»

929

Ακόμα και τα στοιχεία της Nielsen παρουσιάζει διαφορετικά η ιστοσελίδα Documento του Κώστα Βαξεβάνη, αναφορικά με τα ποσοστά της χθεσινής συνέντευξης του Κυριάκου Μητσοτάκη στον τηλεοπτικό σταθμό STAR.

Σε άρθρο με τίτλο «Μαύρες πλερέζες σε ΝΔ και STAR μονοψήφια νούμερα έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης» χρησιμοποιεί ποσοστά τηλεθέασης που δεν συμπεριλαμβάνονται στα αντίστοιχα «ραβασάκια» της εταιρείας. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το «Documento» μπήκε στη διαδικασία να “δημιουργήσει δική του κατηγορία κοινού”.

Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων, οι δυο κύριες κατηγορίες είναι αυτή του κοινού 15-44 που σταμάτησαν πλέον να κοιτούν οι διαφημιστές εδώ και ένα χρόνο περίπου και η κατηγορία 18-54 που αποτελεί το λεγόμενο πλέον νεανικό κοινό. Από πού άραγε προκύπτει η κατηγορία 18-44 που αναγράφεται στο χαρτί της Nielsen που επικαλείται και δημοσιεύεται στο συγκεκριμένο άρθρο; Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της Nielsen που διαβιβάστηκαν σε όλα τα κανάλια, το δελτίο του STAR με τη Μάρα Ζαχαρέα έκανε μέσο όρο 15,3% ξεκινώντας από 20,2%, 15,3%, 12,7%, 13,3% και στο νεανικό κοινό 18-54 περίπου τα ίδια ποσοστά, σύμφωνα με τα πρώτα νούμερα τηλεθέασης: 19%, 14,6%, 11,2%, 13% και μέσο όρο που κυμαίνεται στο 14,4%. Τέλος, είναι απορίας άξιο πού βρήκε το σάιτ το συγκεκριμένο χαρτί καθώς πλέον έχουν γίνει κάποιες αλλαγές στον τρόπο που αναγράφονται τα ποσοστά. Το θέμα είναι το κάνεις που το κάνεις… κάντο σωστά και με επικαιροποιημένο χαρτί!

Αυτή δημοσίευσε η ιστοσελίδα του Κ. Βαξεβάνη και αναφέρεται σε νούμερα που δεν υπάρχουν και σε κατηγορία που δεν χρησιμοποιείται.

Το θέμα όπως δημοσιεύτηκε
Οι ανωτέρω δυο φωτογραφίες είναι όπως αποστέλλονται στους τηλεοπτικούς σταθμούς από την Nielsen και απεικονίζουν εντελώς διαφορετικά στοιχεία από αυτά που χρησιμοποιεί το δημοσίευμα του documentonews.gr.
Επίσης, φαίνεται ότι η κατηγορία είναι 18-54 και όχι 18-44.