Γιατί κανείς σε αυτήν τη χώρα δεν μιλάει για τα έργα, γιατί κανείς σε αυτή τη χώρα δε μιλάει για τα έργα υποδομής που είναι σε εξέλιξη από άκρη σε άκρη σε όλη την επικράτεια και που αλλάζουν καθολικά την ποιότητα ζωής των πολιτών, γιατί αλήθεια τέτοια σιωπή - εγώ δεν μπορώ να καταλάβω.
Και άντε, η αντιπολίτευση έχει κάθε λόγο να σιωπά και να θέλει να μειώσει, αποκρύψει, και καμία φορά αν το έργο είναι καθοριστικής σημασίας, να εξαφανίσει τη σπουδαιότητα και την κρισιμότητα του, η κυβέρνηση όμως γιατί είναι τόσο μετριοπαθής με μία ολόκληρη χώρα που θυμίζει εργοτάξιο;
Σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινίασε ένα καταλυτικό έργο για την κυκλοφορία των αυτοκινήτων στη Δυτική Ελλάδα, τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας- Πύργου, και έτσι ένας δρόμος από τις μεγαλύτερες καρμανιόλες, μετατράπηκε σε έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, όπoυ οι πολίτες θα κινούνται πρωτίστως με ασφάλεια, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο, ξεκούραστα και φυικά καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια.
Μοχλό ανάπτυξης, συνδεσιμότητας και βιωσιμότητας όμως δεν αποτελεί μόνον ο Πατρών - Πύργου, αλλά και ο Ε65, ο οποίος και έχει φέρει πολύ κοντά στην Αθήνα περιοχές όπως τα Τρίκαλα και τα Γρεβενά -και ακόμα δεν έχει παραδοθεί ολόκληρος-, ο πολυπαθής ΒΟΑΚ στην Κρήτη που θα αλλάξει επί της ουσίας ριζικά όλο τον οδικό χάρτη του νησιού, αλλά και δεκάδες μικρότερα έργα που είτε βρίσκονται σε φάση εκτέλεσης, είτε είναι ακόμα στις μελέτες.
Κεντρικό εργοτάξιο όμως της χώρας αποτελεί τα τελευταία χρόνια η Θεσσαλονίκη, της οποίας ο χάρτης των μετακινήσεων χαράσσεται εκ νέου, ξεκινώντας από το τεράστιο έργο του Flyover, της υπτάμενης δηλαδή γέφυρας που θα “πετάει” ακριβώς πάνω από τη σημερινή Περιφερειακή οδό, αποσυμφορίζοντας κατά πολύ την κίνηση σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα, ενώ παράλληλα η αποπεράτωση της γραμμής του μετρό της Καλαμαριάς και ο σχεδιασμός του στα δυτικά, θα δώσει μακροπρόθεσμα οριστική λύση στο κυκλοφοριακό της πόλης. Εδώ να αναφέρω πως στα πολλά ακόμα έργα στης Θεσσαλονίκης, σήμερα προστέθηκε και η ανακοίνωση του διεθνή διαγωνισμού για την αξιοποίηση του Κυβερνείου, ενός αιτήματος δεκαετιών για την πόλη.
Εν κατακλείδι, τα μεγάλα έργα υποδομής μπορεί ναι γίνονται από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, αλλά επί της ουσίας θα αποτελέσουν την παρακαταθήκη της στις επόμενες γενεές, καθώς τα έργα δεν ανήκουν στις κυβερνήσεις που τα φτιάχνουν, αλλά σε κάθε πολίτη που βελτιώνουν τη ζωή του
