Οι αλλαγές που προωθούνται στην εκπαίδευση βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε σήμερα το μεσημέρι η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, στο Προεδρικό Μέγαρο.
Η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, που έχει ως στόχο την αναβάθμιση του σχολείου, τη μεγαλύτερη αυτονομία των εκπαιδευτικών, καθώς και την ενίσχυση της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση για όλους.
«Η πρόεδρος της Δημοκρατίας επιδεικνύει σταθερό ενδιαφέρον για τα εκπαιδευτικά ζητήματα», δήλωσε η κ. Κεραμέως μετά τη συνάντηση. Επίσης, ενημέρωσε, την κ. Σακελλαροπούλου, όπως είπε, «πρώτον, για το νομοσχέδιο που αφορά την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών. Δεύτερον, για την επιτυχή, χάρη και στις άοκνες προσπάθειες σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας, ολοκλήρωση της σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς, παρά τις αντιξοότητες, καθώς και για τον σχεδιασμό μας για το σχολείο που ξεκινά τον Σεπτέμβριο με σημαντικές καινοτομίες».
Προηγούμενα η Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είπε για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ότι αυτή θα γίνεται από 3 αξιολογητές, τον διευθυντή του σχολείου, τον σύμβουλο εκπαίδευσης και τον σύμβουλο ειδικότητας ενώ προβλέπεται και επιτροπή ενστάσεων ώστε να γίνει ο εκπαιδευτικός καλύτερος, καθώς δεν υπάρχει τιμωρητική διαδικασία.
Η αξιολόγηση έχει δύο στόχους όπως είπε, ο πρώτος στόχος είναι η επιβράβευση, καθώς οι εκπαιδευτικοί θα παίρνουν περισσότερα μόρια για ανέλιξη στην καριέρα τους στην εκπαίδευση και ο δεύτερος η βελτίωση τους μέσω διαδικασίας.
Μιλώντας, για τις αλλαγές στα σχολεία από Σεπτέμβριο είπε ότι σε όλα τα νηπιαγωγεία θα φοιτούν από 4 ετών, και ότι εντάσσονται δραστηριότητες όπως τα αγγλικά, αλλά και εργαστήρια δεξιοτήτων όπως ο εθελοντισμός , η ρομποτική, η οδική ασφάλεια, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κ.α σταθμισμένες ανά εκπαιδευτική ηλικία. Επίσης θα υπάρξουν οριζόντιες επιμορφώσεις για εκπαιδευτικούς, 123 νέα προγράμματα σπουδών αλλά και διπλάσια πρότυπα και πειραματικά σχολεία.