«Η εμπορική πολιτική που ακολουθούμε αποδίδει», αναφέρει συνεχώς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ. Ο ισχυρός άνδρας του ομίλου λέει ότι η εισηγμένη στις αρχές του έτους σχεδίασε τη στρατηγική της, η οποία βασίζεται σε δύο πυλώνες.
Πρώτον, στη θωράκιση της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες της και, δεύτερον, στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Τα τελευταία τρία χρόνια έχει ενταθεί ο πόλεμος τιμών, ωστόσο ο ΟΤΕ έχει καταφέρει με την εμπορική πολιτική του να αυξήσει τους συνδρομητές τόσο σε κινητή όσο και σταθερή τηλεφωνία.