Τη δέσμευση της Lidl Ελλάς για ένα καλύτερο αύριο έρχεται να επιβεβαιώσει η νέα 360ο καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρίας, αποτυπώνοντας δημιουργικά δύο βασικές θεματικές βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Ελλάς – τη μείωση του πλαστικού και τη μείωση της σπατάλης των τροφίμων.

Σε αυτές βασίζεται και η νέα τηλεοπτική ταινία της εταιρίας, με τίτλο «Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει» και πρωταγωνιστή έναν μικρό ήρωα, αλλά και όλους εμάς, που παίρνουμε από αυτόν τη σκυτάλη και προχωράμε στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.

Σε έναν κόσμο που καθημερινά ρυπαίνει, σπαταλά και αδιαφορεί για το που μεγαλώνουν τα παιδιά μας, ένα παιδί αντιδρά, ορθώνει το ανάστημά του και αρνείται να μεγαλώσει. Το παιδί δεν μένει στα λόγια, αλλά πραγματικά σταματάει να μεγαλώνει. Και σιγά-σιγά δεν είναι μόνο του καθώς και άλλα παιδιά ακολουθούν τον δικό του δρόμο.

Η καμπάνια αναδεικνύει την ανησυχία των παιδιών αλλά και αφυπνίζει τη συνείδηση των ενηλίκων, για προβλήματα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το αύριο αλλά και με το σήμερα. Μια καμπάνια που κλείνει αισιόδοξα καθώς η αρχή έχει ήδη γίνει από τη Lidl Ελλάς, η οποία κάθε μέρα πραγματοποιεί καινοτόμες ενέργειες και πρωτοποριακές δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δυνατή ιδέα, οι άνθρωποι της Filmiki Productions με σκηνοθέτη τον Augusto Fraga και διευθυντή φωτογραφίας τον Ευθύμη Μπακατάκη. Η μουσική του Νίκου Πορτοκάλογλου δίνει στην ταινία τον ρυθμό και την ενέργεια για έναν καλύτερο κόσμο, για ένα #kaliteroavrio.