Εκτεταμένη έρευνα για τους influencers στα μεγαλύτερα social media πραγματοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών 22 κρατών-μελών αποκαλύπτοντας ότι μόλις ένας στους πέντε παρουσιάζει τις διαφημιστικές δραστηριότητες, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία της ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 97% των influencers δημοσίευσε αναρτήσεις με εμπορικό περιεχόμενο, αλλά μόνο το 20% το αποκάλυψε συστηματικά ως διαφήμιση. Ποσοστό 78% ασκούσαν εμπορική δραστηριότητα, ωστόσο, μόνο το 36% ήταν εγγεγραμμένοι ως έμποροι σε εθνικό επίπεδο. Το 30% των influencers που ελέγχθησαν δεν παρείχε στοιχεία της εταιρείας στις αναρτήσεις του,