Στο σφυρί, μια Lancia Stratos HF Stradale του 1975, ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν ποτέ. Σχεδιασμένη από τον Marcello Gandini της Carrozzeria Betrone και τον Cesare Fiorio της Lancia, το αυτοκίνητο είναι σύλληψη από τον Gandini της Stratos Zero του 1970 ως αγωνιστικό.
Η σύλληψη αυτή παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο που συνέπεσε με την επιθυμία της Lancia να αντικαταστήσει την κατά κάποιον τρόπο γερασμένη Fulvia, το αυτοκίνητο που εκείνη την εποχή χρησιμοποιούσε η Lancia στους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτου. Διαπιστώνοντας το ενδιαφέρον της Lancia, ο Gandini δημιούργησε ένα καινούργιο πρωτότυπο στο οποίο ενσωμάτωνε το σασί και το σύστημα κίνησης της Fulvia.
Ο Fioro ήταν αυτός που πρότεινε στον Ugo Gobbato, τον διαχειριστικό διευθυντή της Lancia, ένα αυτοκίνητο με αμάξωμα από την Carrozzeria Betrone, βασισμένο πάνω στην ιδέα της Stratos Zero. Ο Gobbato ήταν αυτός που είχε την ιδέα να έχει το καινούργιο αυτοκίνητο κινητήρα Ferrari V-6 και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Την επόμενη χρονιά ένα πρωτότυπο, μια πορτοκαλί Stratos HF (high fidelity), έκανε ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο του 1971. Και αυτό το πρωτότυπο σχεδιάστηκε από τον Marcello Gandini και θεωρήθηκε ότι ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ επί τούτου για αγώνες αυτοκινήτου.
«Η Stratos γρήγορα εξελίχθηκε σε winner, κερδίζοντας την πρώτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου επί τρία συναπτά έτη, ξεκινώντας από το 1974» σημειώνεται στην περιγραφή του αυτοκινήτου που δημοπρατείται. Η εκδοχή που δημοπρατείται είναι μια Stradale, ένα αυτοκίνητο δρόμου, κατασκευάστηκε με τρόπο που να λαμβάνει υπόψη τους κανονισμούς ομολογοποίησης και ο κατασκευαστής έχει προχωρήσει σε μικρές μετατροπές που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να ταξινομηθεί για χρήση στον δρόμο.