Στο τέλος της εμβδομάδας αναμένεται οι ειδικοί να συζητήσουν το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων, με βάση πάντα τα επιδημιολογικά δεδομένα.

Ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, μιλώντας στον ΑΝΤ1, αποκάλυψε ότι έχει προταθεί από την επόμενη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου, να ανοίξουν με τη μέθοδο του click in shop, τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και χρυσοχοΐας.

Όπως είπε, πρόκειται για καταστήματα που παραδοσιακά κάνουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου τους την περίοδο των εκπτώσεων, η οποία ξεκίνησε ήδη από χθες.

Η τελική απόφαση θα ληφθεί αφού προηγουμένως θα συζητηθεί από την επιτροπή των ειδικών επιστημόνων που μελετά τα επιδημιολογικά δεδομένα και οι σχετικές ανακοινώσεις αν δοθεί το «πράσινο φως» θα γίνουν από τον Νίκο Χαρδαλιά στην ενημέρωση της Παρασκευής.

Ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης συμπλήρωσε πως υπάρχει πρόταση από την πλευρά του υπουργείου για να λειτουργήσει όλη η αγορά με τους απαραίτητους κανόνες, καθώς κάποια στιγμή θα πρέπει να συμβαδίσει η λειτουργία της αγοράς με την πανδημία, καθώς έχει αποδειχθεί πως όταν τα μέτρα τηρούνται δεν υπάρχει επιδημιολογική επιβάρυνση.

Τι θα γίνει με κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής

Στο μεταξύ σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του MEGA, το σχέδιο του ανοίγματος της αγοράς προβλέπει το άνοιγμα των κομμωτηρίων και των κέντρων αισθητικής και του λιανεμπορίου.

Για τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, θα ισχύσει η μέθοδος του click inside. Το click away θα συνεχίσει να υπάρχει για τα καταστήματα που λειτουργούσαν με αυτόν τον τρόπο κατά τη διάρκεια των εορτών.

Πώς θα λειτουργήσει το click inside:

Ο αριθμός των πελατών μέσα σε ένα κατάστημα θα εξαρτηθεί από τα τετραγωνικά του καταστήματος, ενώ θα υπάρχει και χρονικό περιθώριο για την παρουσία μέσα στο μαγαζί.

Για την έλευση στο κατάστημα, απαιτείται ραντεβού, το οποίο κατοχυρώνεται και ορίζεται με μήνυμα στο κινητό μας τηλέφωνο.

Οι τομείς θα ανοίγουν με απόσταση 1-2 εβδομάδων