Από την πρώτη στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ έδειξε τις διαθέσεις του μετά το ατύχημα. Ο Νίκος Φίλης ήδη μίλησε για δολοφονία νέων παιδιών (και χθες έσπευσε μετά την κατακραυγή να τα μαζέψει), ενώ τη βρόμικη δουλειά έχουν αναλάβει, εν είδει εργολαβίας, τα trolls του Διαδικτύου. Fake news ενδεδυμένα τον μανδύα μιας δήθεν αληθοφάνειας που ως μοναδικό στόχο έχουν να πλήξουν την κυβέρνηση, πάνω σε ένα δυστύχημα που έχει σοκάρει ολόκληρη την Ελλάδα.

 

Γράφει ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

 

Η λογική της… ισοφάρισης είναι η μοναδική που έχουν στο μυαλό τους στην Κουμουνδούρου και δεν θα διστάσουν να χρησιμοποιήσουν χυδαία ψέματα, προκειμένου να έλθουν ξανά στην εξουσία. Πλειοδοτούν, με άλλα λόγια, σε μια πολιτική κερδοσκοπία, προκειμένου να δημιουργήσουν συνθήκες αναταραχής, όμοιες με αυτές του 2015, οι οποίες τους έφεραν στην κυβέρνηση.

Oμως επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, ο ΣΥΡΙΖΑ και τα trolls που τον υπηρετούν πέφτουν στην παγίδα που οι ίδιοι επιχειρούν να στήσουν. Η πραγματικότητα, άλλωστε, αποδεικνύεται ότι είναι ο χειρότερος εχθρός τους.

Πιο αναλυτικά, η αξιωματική αντιπολίτευση υποστηρίζει ότι η Ελλάδα παραπέμφθηκε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για ζητήματα ασφάλειας των σιδηροδρόμων. Η αλήθεια είναι ότι η παραπομπή της χώρας μας αφορά συμβόλαια σχετικά με τις επιδοτήσεις του ελληνικού κράτους προς τον ΟΣΕ. Το ζήτημα αυτό εκκρεμεί, μάλιστα, από τον Ιούνιο του 2015, δηλαδή επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

«Η απόφαση της Επιτροπής για παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο σχετίζεται με συμβατική ρύθμιση μεταξύ της αρμόδιας εθνικής αρχής και του διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου (ΟΣΕ)», ανέφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της Κομισιόν.

Επίσης, στα social media διακινήθηκε ότι η τοποθέτηση του σταθμάρχη έγινε κατόπιν εμπλοκής είτε βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας είτε ακόμα και υπουργού. Τη φημολογία κατέρριψε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος: «Οταν ο Οργανισμός ζητούσε 18 σταθμάρχες και βρέθηκαν μόνο δύο, τι είδους πολιτική παρέμβαση και πολιτικό μέσον να προκύψει;»

Την ίδια ώρα, από την πρώτη στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίστηκε ότι αφενός η Επιτροπή δεν είναι υπερκομματική και αφετέρου ότι θα υποκαθιστούσε τη Δικαιοσύνη. Η επιστολή του Κυριάκου Μητσοτάκη προς τον Ισίδωρο Ντογιάκο κατέρριψε οποιοδήποτε επιχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ ενώ και ο Γιάννης Οικονόμου τόνισε σε πλείστες παρεμβάσεις του ότι θα λειτουργήσει επικουρικά προς τη Δικαιοσύνη.

Παράλληλα, από την Κουμουνδούρου ισχυρίστηκαν ότι η εγκατάλειψη του έργου της τηλεδιοίκησης συνέβη τάχα επί των ημερών της παρούσας κυβέρνησης. Η ερώτηση του Νίκου Νικολόπουλου το 2017 (τα τρένα, όπως κατήγγειλε τότε, πήγαιναν στα τυφλά) αρκεί προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια.

Ακόμη, αρκετά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξαν ότι η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε από τη Νέα Δημοκρατία. Προφανώς έγινε επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα με τίμημα αρκετά χαμηλό (45 εκατ. ευρώ), ενώ τις υπογραφές με την ιταλική εταιρεία τις έβαλε ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας.

 

Χείρα βοηθείας (με απεργία) από την ΑΔΕΔΥ

Παρά τα fake news, η ΑΔΕΔΥ –σε αγαστή συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ– σπεύδει να βάλει το λιθαράκι της, κηρύσσοντας για σήμερα 24ωρη πανελλαδική απεργία και μετατρέποντας τη στάση εργασίας για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας σε απεργία.

Τα αιτήματα; «Μαζί με όλους τους εργαζόμενους και τον λαό να μπει τέρμα στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες για το δολοφονικό έγκλημα των Τεμπών».

Πρόκειται μάλιστα, για το ίδιο συνδικαλιστικό σωματείο το οποίο στις αρχές του μήνα καλούσε σε απεργία αντιδρώντας στη στοχοθεσία και «αξιολόγηση» των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών υπουργείων, των δήμων, των περιφερειών, του ΕΦΚΑ και λοιπών φορέων του δημόσιου τομέα και την ακύρωση της εφαρμογής τους…