Πωλήσεις ύψους 1,5 δις ευρώ πραγματοποίησαν στο διάστημα των 11 εβδομάδων από την έξαρση της πανδημίας έως και την άρση του lockdown (24/2 έως 10/5) τα ελληνικά σούπερ μάρκετ σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI. Συγκρίνοντας την ακριβώς αντίστοιχη περίοδο του 2019, οι πωλήσεις φέτος εμφάνισαν αύξηση κατά 23,7%.
Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019.
Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.
- Από τον «Καλπογιάννη» στον Καλογιάννη
- Παπαγγελόπουλος: Επόμενη στάση το Ειδικό Δικαστήριο
- Ποια θα… σκίσει η Γιαννακοπούλου;
- Ο εναλλακτικός Κώστας Καραμανλής (pics)
- 24 δισ. για στήριξη εργασίας, μείωση φόρων, τόνωση επιχειρηματικότητας
- Αναστολή συμβάσεων και επιδότηση μισθού: Ποιους αφορά και τι πρέπει να γνωρίζουν