Στους κορυφαίους Ελληνικούς προορισμούς που αξίζει και είναι ασφαλές να επισκεφτεί κανείς φέτος το καλοκαίρι στην μετα-κορονοϊό εποχή, κατατάσσει την Σκόπελο η κορυφαία διεθνής Βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph https://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/greece/articles/greece-best-country/.
Μάλιστα η συντάκτρια της εφημερίδας θεωρεί το νησί του Mamma Mia! την πλέον αντιπροσωπευτική επιλογή για να απολαύσεις την εμπειρία να ταξιδεύεις με πλοίο. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την καθηλωτική θέα στο λιμάνι της Χώρας που ξεπροβάλλει και ενθουσιάζει τους ταξιδιώτες με την πρώτη ματιά!
Από την άλλη πλευρά, στις εντυπωσιακές εκκλησίες του νησιού επικεντρώνεται μια άλλη καθιερωμένη εφημερίδα διεθνούς βεληνεκούς με δεκάδες εκατομμύρια πιστούς αναγνώστες σε όλο τον κόσμο, οι New York Times! https://www.nytimes.com/2020/02/19/travel/traveling-greece-islands.html. Στις «οδηγίες προς ναυτιλομένους που παρέχει σε όποιον ταξιδέψει Ελλάδα και κληθεί να επιλέξει ανάμεσα σε 227 νησιά. Το πλούσιο ταξιδιωτικό άρθρο ξεχωρίζει τη μαγευτική Σκόπελο για την εκκλησία του Αγίου Ιωάννη στο Καστρί που μάλιστα την θεωρεί ως μία από τις χαρακτηριστικότερες εκκλησίες της Ελλάδα.
«Στην Σκόπελο είμαστε… «και του ύψους και του βάθους»! Από τους Mamma Mia! γάμους στο εκκλησάκι του Άη Γιάννη στο Καστρί στον βράχο ύψους 100μ. που προσφέρει πανοραμική θέα, μέχρι τις καταδύσεις στο πλοίο «Χριστόφορος» μήκους 85μ. ένα από τα καλύτερα διατηρημένα ναυάγια της Ελλάδας! Φυσικό κάλλος, δραστηριότητες, γαστρονομία και δεκάδες επιλογές για ασφαλείς αποδράσεις συνθέτουν τον προορισμό Σκόπελος», αναφέρει σχετικά με το εύρος του προορισμού η κα Ιωάννα Ευσταθίου, Πρόεδρος Τουριστικής Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου.
Σημειώνεται πως φέτος η Σκόπελος ανανεώθηκε μέσα από την ανάπτυξη ταξιδιωτικών social media και μία νέα μοντέρνα τουριστική ιστοσελίδα https://skopelos.gr/ που αποτυπώνει πλήρως το πολύπλευρο «προϊόν» το προορισμού, τις παραλίες, τα χωριά, τα μοναστήρια, την τοπική κουζίνα, τον πολιτισμό και τις ειδικές μορφές τουρισμού. Ταυτόχρονα υλοποιήθηκε σειρά στοχευμένων δράσεων για την ανάδειξη του καταδυτικού τουρισμού, της γαστρονομίας, της φυσιολατρίας, της πεζοπορίας, του θρησκευτικού τουρισμού και φυσικά των γάμων, κάνοντας μάλιστα και αναπαράσταση μπροστά στην κάμερα!