Εξαφανισμένος παραμένει ο επί τέσσερα χρόνια αρμόδιος υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ επιχειρώντας να αποσιωπηθούν οι ευθύνες του κόμματος για την περίοδο που κυβέρνηση τη χώρα. Η εξαφάνιση του Χρήστου Σπιρτζη έχει αποφασιστεί με άνωθεν εντολή.

 

Γράφει ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ

 

Με εντολή Τσίπρα έκρυψαν, σύμφωνα με πληροφορίες, τον Χρήστο Σπίρτζη, επιβάλλοντάς του σιωπητήριο. Ο πολιτικός που επί τέσσερα χρόνια ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είχε το τιμόνι του υπουργείου Μεταφορών είναι εξαφανισμένος και στο πόδι του, για να κάνει τη δουλειά του, εμφανίζεται ο Νίκος Παππάς, ως αρμόδιος τομεάρχης.

Υπενθυμίζεται –έτσι για την ιστορία και τα πρακτικά– ότι ο στενός συνεργάτης του Αλ. Τσίπρα, Νίκος Παππάς, καταδικάστηκε ομόφωνα (13-0) από τους δικαστές του Ειδικού Δικαστηρίου για την υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών.

Σύμφωνα με τους συντάκτες που καλύπτουν το ρεπορτάζ του ΣΥΡΙΖΑ, η απόφαση για το ποιος θα μιλάει από την Κουμουνδούρου στα μέσα ενημέρωσης είναι «κεντρική», δηλαδή της ηγεσίας. Έτσι εξηγείται ή προσπαθούν να εξηγήσουν από τον ΣΥΡΙΖΑ την «εξαφάνιση» του πλέον αρμόδιου να μιλήσει για τα έργα και τις ημέρες της κυβέρνησης της Αριστεράς και τα χάλια των ελληνικών σιδηρόδρομων.

Δηλαδή, ο λαλίστος κατά τα άλλα Σπίρτζης, ο οποίος παρεμπιπτόντως έβγαινε πρωί, μεσημέρι και βράδυ στα κανάλια και στα ραδιόφωνα για τη δήθεν «νεκρή Μαρία» του Εβρου αναγκάστηκε να σιωπήσει γιατί αυτή είναι η απόφαση από τα… κεντρικά.

 

Αναπάντητα «γιατί»

Αλήθεια, τι ήταν αυτό που οδήγησε την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ να «εξαφανίσει» τον στενότατο συνεργάτη του Αλ. Τσίπρα, Χρήστο Σπίρτζη;

Μήπως γιατί θα έπρεπε να δώσει πειστικές απαντήσεις αναφορικά με τα όσα του καταμαρτυρούν κόμματα και συνδικαλιστές του ΟΣΕ;

Μήπως γιατί η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με υπουργό Μεταφορών τον Σπίρτζη ξεπούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Μήπως γιατί θα πρέπει να απαντήσει στον πρώην διευθυντή ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Χρ. Ρετσινά, ο οποίος υποστηρίζει ότι «μετά το 2015 ξεκίνησε η κατρακύλα του ΟΣΕ. Ο Σπίρτζης μείωσε τον προϋπολογισμό του ΟΣΕ από 120 εκατομμύρια τον χρόνο σε 45 εκατομμύρια. Γιατί δεν βγαίνει να τα πει;»

Μήπως γιατί κάτι πρέπει να πει κι αυτός και το κόμμα του για το έγγραφο που αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο MEGA, σύμφωνα με το οποίο το σύνολο της σηματοδότησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2019;

Μήπως γιατί θα πρέπει να εξηγήσει πώς η διορισμένη διοίκηση από την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ επέτρεπε η μια παράταση να διαδέχεται την άλλη για την περίφημη σύμβαση 717;

Μήπως γιατί θα πρέπει να εξηγήσει και να απαντήσει πώς και γιατί –λίγες ημέρες προτού πέσουν οι υπογραφές για το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς– Ευκλείδης Τσακαλώτος και Χρήστος Σπίρτζης «χάρισαν στην Hellenic Train», όπως αποκάλυψε χθες το protothema.gr, «χρέη ύψους σχεδόν 700 εκατομμυρίων ευρώ».

Συγκεκριμένα, όπως επιβεβαιώνεται από το ΦΕΚ της 12ης Σεπτεμβρίου 2017, διαγράφηκαν χρέη της πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ ύψους 692.161.809,27 ευρώ, όρος προφανώς απαράβατος για να μεταβιβαστεί η εταιρεία.

Αυτά και άλλα πολλά «Γιατί» θα πρέπει να απαντήσει –και θα απαντήσει κάποια στιγμή– ο «εξαφανισμένος» σήμερα Χρ. Σπίρτζης, όσο και η νεόκοπη εκπρόσωπος Τύπου της Κουμουνδούρου, η οποία επ’ εσχάτοις διαβάζει on camera κάτι ανακοινώσεις-άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Για την ταμπακιέρα όμως και για την «απόσυρση» Σπίρτζη άκρα του τάφου σιωπή από την… «έλα με φόρα, πρόεδρε», Πόπη Τσαπανίδου.

 

Το δυστύχημα στο Αδενδρο

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος με παραγγελία του προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης ζήτησε τη δικογραφία που είχε σχηματιστεί για το σιδηροδρομικό δυστύχημα (σ.σ.: τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους) στο Αδενδρο το 2017 προκειμένου να διαπιστώσει αν είχαν διαπραχθεί αδικήματα από υπηρεσιακούς ή άλλους παράγοντες, σχετικά με την τότε κατάσταση του δικτύου.

Ακόμη, ο κ. Ντογιάκος θα εξετάσει, εφόσον κριθεί αναγκαίο, αν ανοίξει και πάλι έρευνα για το τραγικό συμβάν του 2017 μετά τα νέα δεδομένα της τραγωδίας στα Τέμπη.