Τέθηκε σε λειτουργία η εφαρμογή «Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού», σηματοδοτώντας την πρώτη εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στο δημόσιο σύστημα υγείας, μέσα από τον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας.
     Η καινοτομία αυτή στοχεύει στην άμεση και ολοκληρωμένη πρόσβαση των ιατρών στα δεδομένα του ασθενούς - με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας, τον καλύτερο συντονισμό της φροντίδας και την ταχύτερη λήψη ιατρικών αποφάσεων.
Η εφαρμογή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργείο Υγείας, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του φορέα ΗΔΙΚΑ Α.Ε..
Οι γιατροί έχουν πλέον τη δυνατότητα να απευθύνονται στην εφαρμογή με φυσική γλώσσα ή να επιλέγουν έτοιμες ερωτήσεις - όπως «Ποια φάρμακα χορηγήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο;», «Ποιοι εμβολιασμοί έχουν πραγματοποιηθεί έως σήμερα;», «Δείξε μου τη συνοπτική ιατρική εικόνα του/της ασθενούς». Η εφαρμογή υποστηρίζει ακόμα και προτάσεις επερωτήσεων, ενώ υποστηρίζει και προφορική συνομιλία.
Σύντομα αναμένεται η λειτουργία του αντίστοιχου Ψηφιακού Βοηθού Πολίτη, ο οποίος θα επιτρέπει την εύκολη, ασφαλή και προσωποποιημένη πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας και στα δεδομένα του.
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επισήμανε ότι η εφαρμογή σηματοδοτεί «μια νέα εποχή για το ΕΣΥ» - με έμφαση στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση της δημόσιας υγείας.
Παράλληλα, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου ανέφερε ότι η τεχνολογία, όταν αξιοποιείται κατάλληλα, γίνεται εργαλείο προς όφελος όλων - «προχωρούμε για ένα σύστημα υγείας πιο έξυπνο, διασυνδεδεμένο και ανθρώπινο». 
 
                             
                                    
                                
 
                                     
                     
             
         
                 
                