Στη λογική του μάρκετινγκ, επειχειρώντας να αξιοποιήσει επικοινωνιακά τη συζήτηση που άνοιξε η αναφορά του Νίκου Ανδρουλάκη σε πρωθυπουργό “άγνωστο Χ”, το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής έβγαλε προεκλογικό σποτ που θυμίζει διαφήμιση νέου προϊόντος.

Συγκεκριμένα, στο σποτάκι που ανήρτησε το κόμμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σημειώνεται: “Ποιον έχει στο μυαλό του ο Νίκος Ανδρουλάκης; Σύντομα η απάντηση”.

Πριν τεθεί το… αγωνιώδες ερώτημα, στο βίντεο προβάλλονται τίτλοι του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου, με αναφορά στις δηλώσεις Ανδρουλάκη για τον νέο πρωθυπουργό σε περίπτωση κυβέρνησης συνεργασίας.