Γράφει ο ΧΑΡΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ

 

Το χειρότερο πολιτικό μάρκετινγκ αυτήν την ώρα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ: προσπαθεί να πλασάρει στην αγορά ένα πολιτικό προϊόν που κυκλοφορεί σχεδόν μια δεκαετία, έκανε καλές πωλήσεις με τη βοήθεια των ΑΝΕΛ στη λιανική, αλλά σήμερα δεν πουλάει. Και αντί στην Κουμουνδούρου να αναζητήσουν τους λόγους, που έχουν να κάνουν με αυτό καθαυτό το προϊόν, εκβιάζουν τους καταναλωτές να το αγοράσουν με το ζόρι! Θα το αγοράσετε, λένε, είτε με το καλό είτε με το άγριο, γιατί πιστεύουν ότι είναι value for money και συμφέρει.

 

Ενα μικρό δείγμα επιθετικού πολιτικού μάρκετινγκ, στο πλαίσιο της καμπάνιας ΔΕΦΟΡΑ (δεύτερη φορά Αριστερά)  παρακολουθήσαμε πρόσφατα με πρωταγωνιστές Σπίρτζη-Πολάκη διανθισμένο με το μπερέ της Ακριβοπούλου. Εκ πρώτης, το σποτάκι απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, από τα μικρά παιδιά που δεν τρώνε το φαγητό τους μέχρι τα μεγαλύτερα που εφόσον αντιδρούν στο μήνυμα μαζί με το προϊόν υπάρχει και προσφορά μια σφαλιάρα. Προφανώς για έναν φιλελεύθερο καταναλωτή πολιτικών προϊόντων το «φτύσιμο» δεν αποτελεί διαφήμιση, ενώ σε κάθε περίπτωση αυτή δεν είναι η εξυπνότερη μέθοδος να ξεστοκάρει κανείς πολιτικό εμπόρευμα που έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του.

 

Ωστόσο, υπάρχουν κι αυτοί που αρέσκονται να καταναλώνουν «ληγμένα», αλλά αυτοί δεν είναι πλειοψηφία, ούτε βέβαια αυτό δίνει το δικαίωμα στον ΣΥΡΙΖΑ να ταλαιπωρεί την αισθητική της πλειοψηφίας. Εν τέλει, θα πρέπει να μας εξηγήσουν από τον ΣΥΡΙΖΑ η Δημοκρατία τη δεύτερη φορά θα φοράει μπερέ;