Online πόλος έλξης για τους συνεργάτες του ΟΠΑΠ οι ψηφιακές εκδηλώσεις παρουσίασης της στρατηγικής. Σε πρώτο πλάνο η εμπειρία του πελάτη, η αναβάθμιση και η ψηφιοποίηση των πρακτορείων
Τη νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward και το σχεδιασμό του για τη νέα εποχή στο δίκτυο των πρακτορείων του, παρουσίασε ο ΟΠΑΠ στο Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ) και στο δίκτυο συνεργατών του σε όλη την Ελλάδα.
Προσαρμοσμένος στα νέα δεδομένα ψηφιακής επικοινωνίας και συνεργασίας που διαμορφώνονται, ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε με επιτυχία τις ειδικές e-εκδηλώσεις, με την ονομασία «Customer Xperience – Η επιτυχία ξεκινά από εσένα», από τις 6 έως τις 13 Μαΐου 2021. Μάλιστα, σημειώθηκε ρεκόρ διαδικτυακών συμμετοχών, καθώς περισσότεροι από 2.500 συνεργάτες του ΟΠΑΠ συνδέθηκαν, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στις σχετικές παρουσιάσεις.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ διεξήγαγε ψηφιακά τις ετήσιες εκδηλώσεις για τους συνεργάτες του, εγκαινιάζοντας μια νέα καινοτόμο μορφή επικοινωνίας με το δίκτυο του. Όλες οι ψηφιακές εκδηλώσεις άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες, καθώς αποτέλεσαν μια δυναμική πλατφόρμα ανοιχτού διαλόγου και διαδραστικής συζήτησης. Χαρακτηριστικά, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ κατέθεσαν ψηφιακά περίπου 500 ερωτήσεις, λαμβάνοντας απαντήσεις ζωντανά από τα στελέχη της εταιρείας.
O Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, o Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο Chief Retail Officer Βάιος Καραντίνος και στελέχη του δικτύου συμμετείχαν στις ψηφιακές εκδηλώσεις και συζήτησαν διεξοδικά για όλα τα θέματα που αφορούν τα νέα έργα και τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας.
Όπως επισήμανε ο Jan Karas, οι ψηφιακές εκδηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, ενώ η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων για την επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών ταιριάζει απόλυτα με τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικής Fast Forward, που αποτελείται από έξι πυλώνες και – μεταξύ άλλων – εστιάζει στην τοποθέτηση του Πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας, την ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών Brand.
Ειδικότερα για τα πρακτορεία ΟΠΑΠ, τονίστηκε ότι προτεραιότητα παραμένει η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου και η διερεύνηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης. Ήδη τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ έχουν καθιερωθεί ως τοπικοί προορισμοί διασκέδασης και βασικός στόχος παραμένει η περαιτέρω εξέλιξη τους, με αναβάθμιση των ψηφιακών τους δυνατοτήτων και της παικτικής εμπειρίας που προσφέρουν στους πελάτες.
«Η επικοινωνία με τους συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Στηρίζουμε έμπρακτα το δίκτυο μας και είμαστε δίπλα του, αξιοποιώντας όλα τα μέσα που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία», τόνισε ο Οδυσσέας Χριστοφόρου.
Όπως επισημάνθηκε στους συνεργάτες, ο ΟΠΑΠ θα εξακολουθήσει να επενδύει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί το πρόγραμμα ανάπτυξης των καταστημάτων, ενώ θα προωθηθεί περαιτέρω η αισθητική, τεχνολογική και οπτικοακουστική αναβάθμιση τους. Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το νέο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις, που είναι ήδη διαθέσιμο στα πρακτορεία, με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας της πελατειακής τους βάσης. «Οι πρωτοβουλίες μας εστιάζουν στην ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να εξασφαλιστούν μακροπρόθεσμα οφέλη, τόσο για τον ΟΠΑΠ, όσο και για τους συνεργάτες του», σημείωσε ο Βάιος Καραντίνος.