Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του αριθμού των Γάλλων που φέτος προτίμησαν να περάσουν στην Ελλάδα τις καλοκαιρινές διακοπές τους, με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις των ταξιδιωτικών πρακτόρων.
«Η Ελλάδα έχει μια πολύ καλή εικόνα επειδή είναι ένας ολοκληρωμένος προορισμός από πολιτιστική, γαστρονομική, φυσική και παραθαλάσσια άποψη», αναφέρει στην εφημερίδα Les Échos o Κριστόφ Φους ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της TUI France.
«Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η ελληνική κυβέρνηση διαχειρίστηκε πολύ καλά την κρίση του Covid, καθησυχάζοντας πολύ γρήγορα τους Γάλλους πελάτες. Η Ελλάδα γρήγορα φάνηκε να είναι ένας “ασφαλής” προορισμός. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνέβαλλαν στο να γίνει και φέτος το καλοκαίρι ο αγαπημένος προορισμός των πελατών μας», επισημαίνει ο Φους.
Εξάλλου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (SETO), οι τουρίστες που επέλεξαν ένα ταξίδι «πακέτο» (πτήση, διαμονή, εκδρομές) έσπευσαν φέτος κυρίως στην Ελλάδα και την Ισπανία. Από την 1η Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου, οι Γάλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες μετέφεραν σχεδόν 1,4 εκατομμύρια άτομα σε ταξίδια «πακέτο» εκ των οποίων 289.000 στην Ισπανία και 279.000 στην Ελλάδα.
Αναλυτικότερα, στα ελληνικά νησιά σημειώθηκε αύξηση 47% σε σχέση με πέρυσι, ενώ στην ηπειρωτική Ελλάδα καταγράφηκε αύξηση 84%.
Σύμφωνα με το Travel Companies, το οποίο συλλέγει στοιχεία από τους tour operators αλλά και από τα ταξιδιωτικά γραφεία, ο προορισμός Ελλάδα σημείωσε άλμα 30% σε σχέση με το 2019.
Το ίδιο ισχύει και για τους επαγγελματίες: η ναυαρχίδα του Club Med στο Γρεγολίμανο (Εύβοια) κατέρριψε και πάλι ρεκόρ πληρότητας, παρόλο που το ξεπέρασε το Club στη Μαρμπέλα (Ισπανία), το οποίο μόλις άνοιξε. Στην NG Travel υπήρξε τέλος επίσης έκρηξη στις αναχωρήσεις προς την Ισπανία (90%) και την Ελλάδα (110%).