Είδη ένδυσης, υπόδησης και έτοιμο φαγητό είναι τα κυρίαρχα προϊόντα για τους Ελληνες καταναλωτές από το Ιντερνετ. Καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό έχει διαδραματίσει η αύξηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, από τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής μέχρι τις έγκαιρες παραδόσεις είτε στο σπίτι είτε στις ολοένα και πιο δημοφιλείς θυρίδες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, το 70,9% των καταναλωτών στην Ελλάδα που έκανε αγορές από το Ιντερνετ το 2022 αγόρασε είδη ένδυσης και υπόδησης ή αξεσουάρ. Πρόκειται για το όγδοο υψηλότερο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ενωση και υψηλότερο και από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο, που ήταν το 2022 68,1%.

Ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση έχουν οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελίας ετοίμων γευμάτων (όπως efood, Wolt, Box) ή και οι μεμονωμένες εφαρμογές που έχουν αναπτύξει αλυσίδες εστίασης, καθώς σχεδόν το 45% όσων πραγματοποιούν αγορές από το Διαδίκτυο παρήγγειλε φαγητό ηλεκτρονικά. Πρόκειται για το έβδομο υψηλότερο ποσοστό στην ΕΕ, με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο να είναι αρκετά χαμηλότερος, 30,4%.

Καλλυντικά και προϊόντα ευεξίας αποτελούν την τρίτη δημοφιλέστερη κατηγορία για τους Ελληνες αγοραστές από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το 2022 το 31,2% αγόρασε καλλυντικά και προϊόντα ευεξίας από ηλεκτρονικά καταστήματα, κάτι που σε μεγάλο βαθμό εξηγεί και τη διαρκή άνοδο των πωλήσεων των ηλεκτρονικών φαρμακείων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων υπολογίζεται σε 271 εκατ. ευρώ το 2022 (από 241 εκατ. ευρώ το 2021), ενώ το α΄ εξάμηνο του 2023 διαμορφώθηκε σε 146 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Το 29% όσων πραγματοποιούν αγορές από το Διαδίκτυο στην Ελλάδα αγοράζει ηλεκτρονικά εισιτήρια για τις μετακινήσεις του (αεροπορικά, ακτοπλοϊκά κ.ά.), με το αντίστοιχο ποσοστό στην ΕΕ να είναι 27,6%. Το 26,8% των Ελλήνων αγοραστών προμηθεύτηκε μέσω Διαδικτύου εισιτήρια για θεάματα έναντι ποσοστού 29,3% στην ΕΕ, ενώ το 21,4% (29,6% στην ΕΕ) αξιοποίησε το Διαδίκτυο για να κάνει κράτηση για διαμονή.

Μεταξύ των χαμηλότερων ποσοστών (15,1%) στην ΕΕ έχει η Ελλάδα σε ό,τι αφορά την αγορά με πληρωμή ταινιών και τηλεοπτικών σειρών, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην ΕΕ είναι 30,6%.