Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τίμησε τη μνήμη του ταξίαρχου αστυνομικού Γιώργου Βασιλάκη, 16 χρόνια μετά τον θάνατό του από τρομοκρατική επίθεση με έκρηξη βόμβας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Η συγκινητική αναφορά του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη
Με ανάρτησή του στο Facebook, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης αναφέρθηκε στη συμπλήρωση 16 ετών από τον θάνατο του ταξίαρχου Γιώργου Βασιλάκη, ο οποίος έχασε τη ζωή του εν ώρα καθήκοντος από έκρηξη βόμβας, λίγα μόλις μέτρα από το γραφείο του τότε υπουργού στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης χαρακτήρισε την απώλειά του ως μια διαρκή υπενθύμιση ότι η τρομοκρατία στρέφεται εναντίον της Δημοκρατίας, των θεσμών και των ανθρώπων που υπηρετούν με αφοσίωση το δημόσιο συμφέρον. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι ο Γιώργος Βασιλάκης υπηρέτησε την Ελληνική Αστυνομία με ήθος, ευθύνη και βαθιά αίσθηση καθήκοντος, αφήνοντας πίσω του ένα παράδειγμα που εξακολουθεί να εμπνέει.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη μεταξύ τους προσωπική και επαγγελματική σχέση, σημειώνοντας ότι ο εκλιπών δεν ήταν μόνο ένας άξιος αξιωματικός, αλλά και ένας στενός συνεργάτης, με τον οποίο μοιράστηκε δύσκολες στιγμές, αγωνίες και την κοινή πεποίθηση ότι η ασφάλεια και η δημοκρατία απαιτούν καθημερινή προσφορά και προσωπική ευθύνη.
Ο υπουργός επισήμανε ακόμη ότι η καλύτερη τιμή στη μνήμη του είναι η συνεπής υπηρεσία προς το καθήκον και η υπεράσπιση των δημοκρατικών αξιών για τις οποίες, όπως ανέφερε, ο Γιώργος Βασιλάκης έδωσε τη ζωή του.
Κλείνοντας την ανάρτησή του, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης εξέφρασε τη βαθιά του συγκίνηση και ευγνωμοσύνη, τονίζοντας ότι η απουσία του Γιώργου Βασιλάκη δεν έπαψε ποτέ να βαραίνει τη μνήμη και την ψυχή του, διαβεβαιώνοντας πως η μνήμη του παραμένει ζωντανή και πως «δεν τον ξεχνάμε ποτέ».