Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ ο οποίος σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τέθηκε σε αργία μέχρι τη διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του σταθμάρχη για υπηρεσία στον σταθμό της Λάρισας, ενώ έλαβε αναρρωτική άδεια ενός μηνός μετά το τραγικό συμβάν https://tomanifesto.gr/o-epitheoritis-larisas-pire-anarrotiki-adeia-liges-ores-meta-tin-tragodia-sta-tempi/ περνά πλέον στην «αντεπίθεση».
Όπως υποστηρίζει ο ίδιος σχετικά με τη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη (σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που ήδη έχει καταθέσει στον ανακριτή στον οποίο σημειώνει ότι πήγε αυτοβούλως την επομένη του πολύνεκρου δυστυχήματος), στη νυκτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται 3 σταθμάρχες.
Ειδικότερα ο ένας να σχολάσει στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να αναλάβουν βάρδια στις 10 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί της επομένης.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ ο επιθεωρητής σε κατάθεση που έδωσε αυτοβούλως στην ανακρίτρια Λάρισας ισχυρίστηκε ότι εκείνο το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης ο ίδιος είχε τοποθετήσει όχι μόνο τον 59χρονο σταθμάρχη ο οποίος ήταν άπειρος στο συγκεκριμένο πόστο αλλά συνολικά τρεις σταθμάρχες στο σταθμαρχείο της Λάρισας.
Ωστόσο, όπως ανέφερε, οι δύο αποχώρησαν χωρίς να του ζητήσουν τη άδεια με αποτέλεσμα να μείνει μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης ο οποίος αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες.
«Ζητώ να καταθέσω για το δυστύχημα. Είχαμε σωρεία λαθών λίγες ώρες πριν την μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών τα οποία αν είχαν προβλεφθεί δεν θα μιλούσαμε σήμερα για εθνική τραγωδία. Είχα βάλει 3 σταθμάρχες το μοιραίο βράδυ. Όμως ο ένας έφυγε πριν τη λήξη της βάρδιας του» δήλωσε, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ ο επιθεωρητής.
Σύμφωνα επίσης, με το ρεπορτάζ, ο ίδιος ισχυρίζεται ότι ποτέ δεν έλαβε επισήμως από τον Οργανισμό που υπηρετεί ότι μπήκε σε αργία και τονίζει ότι δεν υπάρχει και καμία νομική βάση ώστε να τεθεί εκτός Οργανισμού. Τέλος, ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ότι είχε κάθε δικαίωμα να τον τοποθετήσει στην συγκεκριμένη θέση καθώς όπως λέει ο 59χρονος είχε λάβει την πιστοποίηση εργασίας, άρα μπορούσε να μπει κανονικά στη βάρδια.
Ανάλογο ρεπορτάζ μετέδωσε και ο τηλεοπτικός σταθμός Open σημειώνοντας επίσης ότι ο επιθεωρητής εμφανίζεται να δηλώνει ότι ευθύνεται και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που είδε στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας να κινούνται στην ίδια γραμμή οι δύο αμαξοστοιχίες, αλλά δεν σήμανε συναγερμό ώστε να κινητοποιήσει και τον σταθμάρχη της Λάρισας.