Κυκλοφοριακό «βραχυκύκλωμα», εγκλωβισμός οδηγών για πάνω από 20 ώρες, άνθρωποι να κοιμούνται στα πατώματα, να μένουν χωρίς νερό και φαγητό μέσα στο κρύο, διπλωμένες νταλίκες και εισαγγελική παρέμβαση για την απόδοση ευθυνών, συνθέτουν το σκηνικό που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό τις δύο προηγούμενες ημέρες.

Το tomanifesto.gr εγκαίρως, λίγο μετά τις 10.00 το πρωί της Δευτέρας, επεσήμανε το πρόβλημα που υπήρχε στην Αττική Οδό και τις επικίνδυνες συνθήκες που είχαν διαμορφωθεί.

Ο ΣΚΑΙ παρουσίασε έγγραφο της Τροχαίας για το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρεία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που δικαιώνει το tomanifesto.gr, η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.

Η εταιρία δεν αποδεχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο καθώς είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών

Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14.00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.


Στις συνεννοήσεις της τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρία «έπαιξε» ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση.

Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14.00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέως τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.