Ο καπετάνιος του φέρι μποτ που προσάραξε σε ξέρα στα Νέα Στύρα της Εύβοιας απολογείται σήμερα ενώπιον των λιμενικών αρχών. Ο ίδιος κρατείται στο Λιμεναρχείο Χαλκίδας και ισχυρίζεται ότι κόλλησαν τα πηδάλια του πλοίου, ενώ παράλληλα δεν αντιλήφθηκε την ύπαρξη της ξέρας. Αξίζει να σημειωθεί πως διέρχεται από το συγκεκριμένο σημείο πάνω από 20 φορές ημερησίως τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Όσον αφορά το πλοίο, το βράδυ της Πέμπτης ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαδικασία αποκόλλησής του, ενώ στη συνέχεια ρυμουλκήθηκε στο αλιευτικό καταφύγιο των Νέων Στύρων. Στην επιχείρηση συμμετείχαν ένα σκάφος του Λιμενικού, δύο ρυμουλκά και ένα αντιρρυπαντικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος.

Ταυτόχρονα, η πλοιοκτήτρια εταιρεία του φέρι μποτ «Παναγία Παραβουνιώτισσα» εξέδωσε χθες βράδυ ανακοίνωση, στην οποία επισημαίνεται ότι διατηρεί τα δικαιώματά της απέναντι σε όποια δυσμενή ή δυσφημιστικά σχόλια, αβάσιμες καταγγελίες και άλλες ενέργειες έχουν λάβει χώρα τις τελευταίες ημέρες. Όλα τα θέματα θα απαντηθούν όταν ολοκληρωθεί η ταλαιπωρία των επιβατών.

Στην αναλυτική της ανακοίνωση, που δημοσιοποιήθηκε σήμερα 7 Αυγούστου 2025 και ώρα 17:50, η εταιρεία ενημερώνει πως έχει υποβληθεί προς έγκριση στις λιμενικές αρχές σχέδιο ενεργειών για την αποκόλληση του πλοίου. Το σχέδιο προβλέπει τη στεγανοποίηση του φέρι μποτ, την αποκόλλησή του και τη ρυμούλκησή του στα Νέα Στύρα ώστε να εκφορτωθούν τα οχήματα των επιβατών. Στη συνέχεια το πλοίο θα μεταφερθεί σε ναυπηγείο για την ολοκλήρωση των επισκευών.

Οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν με το γραφείο «Χιωτέλης και Συνεργάτες», που βρίσκεται στη διεύθυνση Σαχτούρη 5, Πειραιάς Αττικής, στο τηλέφωνο 2104294928 ή μέσω των ηλεκτρονικών διευθύνσεων chiotelis@chiotelisandco.gr, mtsakiri@chiotelisandco.gr, ntsantila@chiotelisandco.gr και secretary@chiotelisandco.gr, για να καταθέσουν νόμιμες καταγγελίες και απαιτήσεις.

Τα αίτια του περιστατικού ερευνώνται από τις δικαστικές αρχές, καθώς και από τους επιθεωρητές της πλοιοκτήτριας εταιρείας, τον νόμιμο επιθεωρητή (νοηγνώμονα) και τους ασφαλιστές του πλοίου. Περαιτέρω ενημερώσεις θα δοθούν όταν υπάρξουν σαφή και τεκμηριωμένα αποτελέσματα.

Τέλος, η πλοιοκτήτρια εταιρεία επιφυλάσσεται να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά της για κάθε δυσμενή ή δυσφημιστικό σχόλιο και αβάσιμη καταγγελία που έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες, τα οποία θα απαντηθούν στον κατάλληλο χρόνο, αφού πρώτα ολοκληρωθεί η ταλαιπωρία των επιβατών.