Το τηλεφωνικό κέντρο 1555 επισκέφθηκε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως , προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα», καθώς και τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού.

Πρόκειται για μία καινοτόμο λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, που δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες με προβλήματα ακοής να εξυπηρετούνται στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, μέσω βιντεοκλήσης με εξειδικευμένους εκπροσώπους εκπαιδευμένους στη θεματολογία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Η κα Κεραμέως είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει σε πραγματικό χρόνο τη διαδικασία ορισμού ραντεβού μέσω του site του 1555, να συνομιλήσει με υπαλλήλους και τον διερμηνέα νοηματικής που υπηρετεί στο τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και να παραστεί σε δοκιμαστική βιντεοκλήση μεταξύ υπαλλήλου/διερμηνέα και πολίτη με προβλήματα ακοής.

Μετά την παρουσίαση, η Υπουργός δήλωσε:
«Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών και μεριμνούμε για όλους ανεξαιρέτως, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας του συνόλου των Ελλήνων πολιτών». Η διαδικασία για την υποβολή αιτήματος ραντεβού γίνεται μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr  με χρήση κωδικών Taxisnet, ενώ η υπηρεσία λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00. Στην ειδική σελίδα 1555.gov.gr/vinteoklisi-stin-noimatiki έχει αναρτηθεί και σχετικό βίντεο.