Μαρτύριο περίμενε και σήμερα τους χρήστες της Αττικής οδού, καθώς ένα τροχαίο στο ύψος της Πεντέλης προκάλεσε ουρές χιλιομέτρων.
H προειδοποίηση από τις φωτεινές επιγραφές της Περιφέρειας Αττικής έκαναν λόγο για καθυστερήσεις μισής ώρας μεταξύ Κηφισού και Λεωφόρου Κηφισίας, παρόλα αυτά η Αττικής οδός συνεχίζει να εισπράττει το αντίτιμο των δύο ευρώ και ογδόντα λεπτών ανά διαδρομή, σαν να μην τρέχει τίποτα.
Tο τροχαίο μπορεί να ήταν η δικαιολογία της ημέρας, μόνο που όπως καλά γνωρίζουν οι καθημερινοί χρήστες, η καθυστέρηση στον κλειστό αυτοκινητόδρομο, που υποτίθεται έχει δώσει λύση στις μετακινήσεις, είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο.
Aν η Αττική οδός είναι ήδη ξεπερασμένη, άλλωστε μετράει περίπου 20 χρόνια ζωής, τότε θα πρέπει να βρεθεί εναλλακτική λύση. Σε κάθε όμως περίπτωση, το κόστος των πέντε ευρώ και εξήντα λεπτών για έναν καθημερινό χρήστη είναι υπέρογκο, ειδικά σε εποχές που λόγω της πανδημίας πολλά νοικοκυριά αντιμετωπίζουν και οικονομικά προβλήματα.
Εφόσον η κοινοπραξία της Αττικής οδού βλέπει ότι δεν μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, ίσως να μην είναι τόσο κακή ιδέα να παραχωρήσει τον κλειστό αυτοκινητόδρομο στο Δημόσιο και εκείνο με τη σειρά του να επενδύσει για να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις και να δημιουργηθεί ένα νέο κλειστό σύστημα που να εξυπηρετεί 100% τις καθημερινές ανάγκες του λεκανοπεδίου.
Η είσπραξη των διοδίων απλά για την είσπραξη των διοδίων μεταφράζεται σε νταβατζιλίκι. Οι υπεύθυνοι της Αττικής οδού θα πρέπει άμεσα να βρουν τρόπο να αποζημιώσουν όσους ταλαιπωρούνται λόγω συμβάντων κατά τη χρήση αυτής.
Θεοδόσης Παπανδρέου