Η μία μετά την άλλη οι μοναχές του Ιερού Κοινοβίου Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στην Ορμύλια Χαλκιδικής προσήλθαν στο νοσοκομείο και εμβολιάστηκαν για τον κορωνοϊό.
Το ίδιο και οι μοναχές της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Σουρωτής, όπου αναπαύεται ο Γέρων Παΐσιος, οι οποίες έκαναν το εμβόλιο σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.
Πλέον αμπάρωσαν την πόρτα των μονών τους στην «κατάρα» της COVID-19, προσθέτοντας στην προσευχή και την επιστημονική γνώση, που όπως λένε «αποτελεί δώρο Θεού».
Κατόπιν αυτού θα μπορούν άφοβα και χωρίς τον κίνδυνο να μεταδώσουν τον ιό να ασκούν το διακονικό τους έργο στο εκτός τειχών ποίμνιο, που είναι ιδιαίτερα μεγάλο, και ταυτόχρονα να στείλουν το μήνυμα του εμβολιασμού στους πιστούς.
Τα δύο αυτά μεγαλύτερα γυναικεία μοναστήρια της χώρας, με 120 και 62 μοναχές αντίστοιχα, μπορεί να αποτελούν φωτεινά παραδείγματα, δεν αντανακλούν, όμως, τη γενικότερη εικόνα που εμφανίζει ο «γαλαξίας» των ανά την επικράτεια μοναστηριών, όπου επωάζεται αντιεμβολιαστικό «τζιχάντ», το οποίο μεταδίδεται και στην κοσμική κοινωνία των πιστών.
Οι πληροφορίες διαρρέουν δύσκολα και μόνο εάν χρειαστεί να νοσηλευτούν κάποιοι, ή κάποιες, εκτός μοναστηριού, για να σωθούν με τα όπλα της επιστήμης, μαθαίνει ο έξω κόσμος πόσο ευάλωτοι είναι (και) όλοι εκείνοι που στο όνομα του Θεού επιχειρούν με κατάρες και μαγγανείες να προστατευθούν και να προστατεύσουν το ποίμνιό τους από τη θανατηφόρο πανδημία.
Κατέληξαν σε νοσοκομεία
Επτά μοναχές από γυναικεία μονή των Μετεώρων νοσηλεύτηκαν πριν από λίγες μέρες με COVID-19 σε νοσοκομείο της Λάρισας.
Είκοσι πέντε από τις 37 μοναχές ενός άλλου γυναικείου μοναστηριού του «πέτρινου δάσους» της Θεσσαλίας νόσησαν και η ηγουμένη τους πέθανε.
Δεκαέξι από τις 25 καλόγριες στο ησυχαστήριο Αγίου Νεκταρίου – Αγίας Τριάδας στην Αίγινα νόσησαν με COVID-19 και μια μοναχή της Ιεράς Μονής Κοιμήσεως Θεοτόκου στη Μάκρη του Εβρου κατέληξε στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ενώ πολλές άλλες βρέθηκαν θετικές στον ιό.
Δεν είναι βεβαίως ευάλωτες μόνον οι γυναικείες μονές στην COVID-19, αφού μόνο το Αγιον Ορος μετράει οκτώ νεκρούς μοναχούς και άλλους περίπου 400 νοσήσαντες, ενώ ων ουκ έστιν αριθμός όσων καλογέρων/καλογριών προσβλήθηκαν με ελαφρά συμπτώματα και έλαβαν επιτόπου φαρμακευτική αγωγή ή χρειάστηκε να μεταφερθούν σε νοσοκομεία.
Οπως, όμως, επισημαίνουν εκκλησιαστικές και ιατρικές πηγές, ο πιο επικίνδυνος ιός που εκπέμπεται την ώρα της παγκόσμιας μάχης με την καταιγίδα, από τα μοναστηριακά κοινόβια, δεν είναι τόσο η COVID-19, όσο αυτός κατά του εμβολίου.
Στη συντριπτική πλειονότητα των 1.000 και πλέον ανά την Ελλάδα μοναστηριών, γυναικείων (πλειονότητα) και ανδρικών, και κυρίως σε αυτά των φανατικών ζηλωτών παλαιοημερολογητών, το κύμα του αντιεμβολιασμού σαρώνει και μεταδίδεται από εκεί στην κοινωνία οπλισμένο με «ευλογία Θεού».
Καθώς οι μοναχοί παραδοσιακά ασκούν ισχυρή επιρροή στους τοπικούς πληθυσμούς, ο λόγος του «γέροντα», του θρησκευτικού και πνευματικού καθοδηγητή δηλαδή, εκλαμβάνεται ως λόγος του Θεού, που δεν επιδέχεται κρίση.
Ετσι, όταν ο «γέροντας» εμφανιστεί στο έξωθεν ποίμνιο να υποστηρίζει εις το όνομα του Θεού ότι ο ιός είναι ανύπαρκτος και το εμβόλιο έργο του σατανά ή των Εβραίων, που έγινε για να εξοντώσει τον άνθρωπο, για τον «υποτακτικό» πιστό αυτό είναι νόμος, τον οποίο όχι μόνο οφείλει να τον εφαρμόσει αλλά και να τον διαδώσει.
«Το φαινόμενο του “γεροντισμού”, κατά το οποίο δημιουργούνται ομάδες κοσμικών πιστών γύρω από έναν μοναχό, οι οποίες τον υπερασπίζονται με τυφλό φανατισμό σε όλες του τις απόψεις και συμπεριφορές, αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της Εκκλησίας μας», λέει στην «Κ» ο καθηγούμενος της νέας, νόμιμης Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Ορους κ. Βαρθολομαίος. «Τώρα με τα εμβόλια, οι πιο πολλοί αρνητές ρασοφόροι φανατίζουν τον κόσμο των πιστών με παρανοϊκές θεωρίες και είναι γι’ αυτό επικίνδυνοι», υποστηρίζει.
Στα κοινόβια
Τι συμβαίνει όμως στα κοινόβια των μοναστηριών, με τις δεκάδες χιλιάδες ρασοφόρους/ες;
Πλην του Αγίου Ορους όπου μπορούν να εισέλθουν μόνο εμβολιασμένοι, νοσήσαντες και με μοριακά τεστ, τα υπόλοιπα ανά τη χώρα μοναστήρια λειτουργούν σαν να μη συμβαίνει τίποτα, με ανοιχτές τις πύλες τους στους προσκυνητές που συμμετέχουν στα τελετουργικά δίχως κανένα προστατευτικό μέτρο.
Οπως μας λέει προβεβλημένο κοσμικό στέλεχος του παλαιοημερολογητισμού, με στενούς δεσμούς με την κατειλημμένη από φανατικούς ζηλωτές Μονή Εσφιγμένου του Αθω, ο οποίος όμως δεν θέλησε να μιλήσει επώνυμα, καθώς, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, έχει στοχοποιηθεί από τους «εχθρούς, παπικούς οπαδούς του εμβολίου», στα μοναστήρια δεν επιτρέπονται οι μάσκες και τα αντισηπτικά, ενώ στους επισκέπτες συνιστάται, «εφόσον ρωτήσουν», να μην κάνουν το εμβόλιο.
Ενδεικτικά, στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου στην Κοζάνη δύο μεγάλα πανό τοποθετημένα πάνω από την κεντρική είσοδο του ιερού ναού του μοναστηριού ενημερώνουν ότι απαγορεύεται από τον ηγούμενο η είσοδος σε όσους φορούν μάσκα, σημειώνοντας πως «τις μάσκες τις φορούν οι ληστές».
Χιλιάδες ανύποπτοι άνθρωποι όλων των ηλικιών προσέρχονται «μετά φόβου Θεού» καθημερινά στους αντιεμβολιαστικούς αυτούς θυλάκους για να ασκήσουν τα λατρευτικά τους καθήκοντα και εξέρχονται πεπεισμένοι(;) ότι εάν κάνουν το εμβόλιο κινδυνεύουν να προσβληθούν από τον καρκίνο ή οι γυναίκες να μην τεκνοποιήσουν.
Κανονικά και απρόσκοπτα ασκούν στην πλειονότητά τους το διακονικό τους έργο εκτός μονής οι μοναχοί μεταλαμπαδεύοντας τον «ιό» κατά του εμβολίου, και αρκετοί εξ αυτών πρωτοστατούν στα συλλαλητήρια αντιεμβολιαστών προβαίνοντας σε ακρότητες επί του πεδίου με εικόνες και ευαγγέλια ανά χείρας!
Βαρύς απολογισμός
«Δυστυχώς θα χρεωθούμε τις στενοκεφαλιές κάποιων. Είναι αμαρτία να χάνονται άνθρωποι όταν η επιστήμη μάς διαθέτει το όπλο να προστατευθούμε», λέει ένας άλλος αγιορείτης, μονής που εμβολίασε όλα τα μέλη του κοινοβίου της.
To λίκνο του μοναχισμού, στον Αθω, δέχθηκε σφοδρή επίθεση από την COVID-19 και τουλάχιστον οι μισοί από τους 2.000 και πλέον πατέρες νόσησαν, οκτώ πέθαναν, 400 εμβολιάστηκαν (δεν είναι λίγοι) σε ένα αξιοζήλευτο εγχείρημα πολιτικής διοίκησης και ιεράς κοινότητας, και άλλοι τόσοι, νεοζηλωτές σε κελιά και σκήτες, αλλά και σε δύο – τρία μοναστήρια, με επίκεντρο τους ταμπουρωμένους στην παλιά μονή Εσφιγμένου φονταμενταλιστές, αρνούνται με φανατισμό να κάνουν το εμβόλιο.
Ο παποκαισαρισμός και το εμβόλιο
Ο «υπό διωγμόν» από τους πιστούς των εμβολίων και τους παπικούς(!) αρνητής παλαιοημερολογίτης λέει στην «Κ»:
«Με τα εμβόλια καλλιεργούν τον φόβο και φτιάχνουν την υποταγή στο παποκαισαρικό σύστημα. Προσπαθούν να καταργήσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, έχουν συνταχθεί με τον διάβολο. Τα εμβόλια σκοτώνουν τον άνθρωπο. Τα πιο πολλά μοναστήρια υψώνουν το λάβαρο του αγώνα κατά του εμβολιασμού».
Ο ίδιος διατυπώνει ακόμη μία εξοργιστική θεωρία, που όμως διακινείται ευρέως στον κόσμο των αρνητών. Σύμφωνα με αυτή, το «σύστημα» πληρώνει το ποσό των 1.400 ευρώ σε όποιον συγγενή νεκρού εμφανίσει τον άνθρωπό του ως θύμα του κορωνοϊού, αν και μπορεί να έχει υποκύψει από άλλη αρρώστια, ακόμη και από τροχαίο. «Ετσι εμφανίζουν πολλά θύματα του δήθεν τρομερού ιού».
Ο καθηγούμενος της «νέας» Μονής Εσφιγμένου επιτίθεται με δριμύτητα εναντίον όλων αυτών λέγοντας: «Οι αρνητές της επιστήμης είναι αρνητές της ορατής πραγματικότητας. Από τον πολύ εγωισμό τους είναι έτοιμοι να πιστέψουν σε κάθε διαβολική φαντασία, κάθε ψεύδος. Αμετακίνητοι στα στρεβλά πιστεύω τους είναι ικανοί να πιστέψουν σε τσαρλατάνους, ψευδογιατρούς και σύγχρονους “σαμάνους”. Οι αρνητές είναι μια μειοψηφία της κοινωνίας, που αξίζει να προσευχηθούμε για αυτούς στον Κύριο να φωτίσει τις καρδιές τους και τον νου τους, να αποδεχθούν αυτά που και ο ίδιος ο Αγιος προσέφερε, δηλαδή τα καλύτερα δυνατά σύγχρονα μέσα για την υγεία και μακροημέρευσή τους! Το αντιεμβολιαστικό κίνημα εξαπλώνεται ανησυχητικά και κάποιοι ρασοφόροι στα μοναστήρια συνεισφέρουν τα μέγιστα για να το φουντώσουν. Διχάζουν τον κόσμο. Λένε τερατώδη πράγματα. Οι καταληψίες της παράνομης Εσφιγμένου πρωτοστατούν σε επεισόδια στα συλλαλητήρια. Καλλιεργούν σύγχυση στον κόσμο, και μάλιστα έγιναν εναντίον της νόμιμης αδελφότητας της Εσφιγμένου καταγγελίες στις Αρχές που μας ζήτησαν εξηγήσεις για βιαιοπραγίες σε συγκεντρώσεις, τις οποίες όμως διέπραξαν οι “ταλιμπάν” της παράνομης. Τέτοια πράγματα γίνονται από τους φανατικούς».
Μητροπολίτης της Βόρειας Ελλάδας που έχει υπό την πνευματική σκέπη του γυναικεία μονή με 50 μοναχές, εκ των οποίων επτά απόφοιτες της Ιατρικής, αφηγήθηκε, «με καημό» όπως μας τόνισε, στην «Κ» το παρακάτω περιστατικό: «Στο μοναστήρι νόσησαν από κορωνοϊό και μία πέθανε. Παρ’ όλα αυτά αρνήθηκαν να εμβολιαστούν όχι γιατί δεν συνειδητοποίησαν το πρόβλημα, αλλά από φόβο μήπως τις κακοχαρακτηρίσουν τα άλλα μοναστήρια γιατί έκαναν το εμβόλιο. Η κατάσταση είναι τραγική»…
Πηγή: kathimerini.gr