Μείωση κατά 9% παρουσίασαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ιταλία τον Φεβρουάριο, λόγω της επιδημίας του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ήταν η δεύτερη συνεχόμενη πτώση στην αγορά της Ιταλίας φέτος μετά από πτώση κατά 5,9% τον Ιανουάριο.
Οι πωλήσεις σε ιδιώτες πελάτες υποχώρησαν κατά 19%, μετά από μείωση 14% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με την έρευνα της αγοράς που διεξήγαγε η Dataforce, ενώ οι εταιρικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 23%. Αυτές οι μειώσεις αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την αύξηση κατά 17% των πωλήσεων από εταιρείες μακροχρόνιας μίσθωσης και από την αύξηση των πωλήσεων κατά 19% σε βραχυπρόθεσμες εταιρείες ενοικίασης, αναφέρει το Automotive News Europe.
Το ξέσπασμα του κορωνοϊού, το οποίο ανάγκασε τις ιταλικές αρχές να περιορίσουν τις κινήσεις σε πολλές περιοχές της βόρειας Ιταλίας από τα τέλη Φεβρουαρίου, είχε αντίκτυπο. Η ζήτηση στις επαρχίες Λόντι και Κρεμόνα, όπου έχει αναφερθεί η πλειονότητα των περιπτώσεων του κορωνοϊού, μειώθηκε κατά 35% και 23% αντίστοιχα. Οι πωλήσεις στην επαρχία του Μιλάνου, οι οποίες τότε δεν συμπεριλήφθηκαν στην περιοχή αποκλεισμού αλλά υπόκεινταν σε ορισμένα προληπτικά μέτρα, μειώθηκαν κατά 17%.
Η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα υπερδιπλασιάστηκε το Φεβρουάριο. Οι ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 112%, σε 20.556 μονάδες, φθάνοντας σε υψηλό μερίδιο αγοράς 12,6%.
Οι πωλήσεις υβριδικών και ήπιων υβριδικών αυξήθηκαν κατά 83% σε 16.807 μονάδες – μερίδιο αγοράς 10,3%.
Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 900% σε 2.530 μονάδες και το μερίδιο αγοράς τους αυξήθηκε στο 1,5% από 0,1% το Φεβρουάριο του 2019.
Το Renault Zoe ήταν το δημοφιλέστερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ιταλία, ακολουθούμενο από το επίσης αμιγώς ηλεκτρικό e-Up της Volkswagen.