Ο Κυριάκος Πιερρακάκης, ως υπουργός Εθνικής Οικονομίας και πρόεδρος του Eurogroup, πραγματοποίησε επίσκεψη εργασίας στην Ουγγαρία, εξαίροντας το νέο, σταθερό ευρωπαϊκό προσανατολισμό της ουγγρικής κυβέρνησης.
Ο κ. Πιερρακάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με την ηγεσία της χώρας, επιβεβαιώνοντας το εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας και τη σύγκλιση απόψεων πάνω στα τρέχοντα οικονομικά και θεσμικά ζητήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μετά το πέρας των επαφών του, ο πρόεδρος του Eurogroup εξέφρασε δημόσια τις θερμές του ευχαριστίες προς τους οικοδεσπότες, σημειώνοντας: «Ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό Πέτερ Μαγιάρ και τον Υπουργό Οικονομικών Άντρας Καρμάν για τη σημερινή επιτυχημένη συνάντησή μας στην όμορφη Βουδαπέστη».
Όπως υπογράμμισε στην ανάρτησή του, η στάση των Μαγιάρ και Κάρμαν αποτελεί εγγύηση για τη μελλοντική πορεία της χώρας εντός των ευρωπαϊκών θεσμών, καθώς «τα ξεκάθαρα λόγια και οι συγκεκριμένες πράξεις της κυβέρνησής σας αποτυπώνουν την ευρωπαϊκή πορεία της Ουγγαρίας».
Η ανάρτηση Πιερρακάκη: