«Μας ενδιαφέρει η Θεσσαλονίκη να έχει το πιο σύγχρονο μετρό, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, σε δηλώσεις του ύστερα από σύσκεψη που είχε, το μεσημέρι, στο αμαξοστάσιο του μετρό Θεσσαλονίκης, στην Πυλαία, με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο, στελέχη της εταιρείας και με εκπροσώπους της αναδόχου κοινοπραξίας.

Ο υφυπουργός υπογράμμισε ότι η βασική γραμμή του μετρό Νέα Ελβετία – Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός θα έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023 και έξι μήνες μετά και η επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά.

«Χθες πεντέμισι χιλιάδες συμπολίτες μας, πεντέμισι χιλιάδες Θεσσαλονικείς, είδαν την ουσιαστική πρόοδο του μετρό Θεσσαλονίκης. Η δουλειά συνεχίζεται», σημείωσε κ. Καραγιάννης και πρόσθεσε: «Τρέχουμε καθημερινά ώστε να καταφέρουμε να κερδίσουμε τον χρόνο που μας έκλεψαν οι προσφυγές και οι αντιδικίες από την πόλη μας. Θα τα καταφέρουμε».

Σε ερώτηση για την πορεία του έργου, ο υφυπουργός Υποδομών απάντησε: «Τα χρονοδιαγράμματά μας παραμένουν σταθερά. Τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό της Ευρώπης».

Απαντώντας σε άλλη ερώτηση, για τον σταθμό Βενιζέλου, ο κ. Καραγιάννης πρόσθεσε: «Στη Βενιζέλου είμαστε ήδη δύο μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμά μας και προσπαθούμε να το βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο».

Σημείωσε δε, ότι από το «ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων» της κυβέρνησης στη Θεσσαλονίκη, άλλα έργα έχουν ήδη ολοκληρωθεί, άλλα υλοποιούνται και ορισμένα δρομολογούνται, σύμφωνα με τον προγραμματισμό. Υπογράμμισε, παράλληλα, ότι με την ολοκλήρωση του μετρό, όπως και του fly over , το οποίο θα συμβασιοποιηθεί σύντομα, αλλά και των άλλων έργων που έχουν δρομολογηθεί, η Θεσσαλονίκη θα είναι μια διαφορετική πόλη. «Θα αλλάξουν όλες οι κυκλοφοριακές συνήθειες της πόλης μας. Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει το ρόλο που της αξίζει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.