Πρόστιμο 60.000 ευρώ επιβλήθηκε στην εταιρεία είσπραξης DoValue Greece για επαναλαμβανόμενες οχλήσεις σε οφειλέτη, μολονότι η οφειλή του είχε ρυθμιστεί με δικαστική απόφαση.
Το διοικητικό πρόστιμο επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου στην DoValue επειδή προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις και σε αποστολή εξώδικης επιστολής για ενημέρωση οφειλέτη περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής, η οποία, ωστόσο, είχε υποβληθεί σε ρύθμιση βάσει δικαστικής απόφασης.
Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν καταγγελία για κάθε όχληση που την θεωρούν ανάρμοστη. Μόνο κέρδος μπορεί να έχει η κυβέρνηση από την αυστηρότητα που θα επιδείξει στις συγκεκριμένες εταιρείες.