Να σας πάω σε άλλα τοπικά δράματα στα νότια προάστια της Αττικής. Συμμετείχε προχθές σε κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ που περιόδευσε σε λαϊκή αγορά της Αργυρούπολης η αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου Αναστασία Σιμητροπούλου.
Τι το θελε να πάει! Την κατήγγειλαν στα κοινωνικά δίκτυα τοπικές δημοτικές παρατάξεις με απανωτές δημοσιεύσεις λέγοντας πως «ήρθαν στην πόλη οι εχθροί» επειδή ως αντιδήμαρχος Αλίμου η Σιμητροπούλου είχε πρωτοστατήσει λένε στη δικαστική διαμάχη για τα όρια μεταξύ των δύο δήμων.
Διπλωματική κρίση, όχι αστεία…
- Από τον Μικροπολιτικό στα Νέα