«Η Τζωρτζίνα δεν υπέφερε μόνο από έναν εξωγενή παράγοντα», είπε ο Γρηγόρης Λέων και αιτιολογώντας τις νέες αναρτήσεις του σχετικά με το θάνατο της Μαλένας, μίλησε για πολλές αστοχίες που απέκλεισαν τον ασφυκτικό θάνατο ενώ «οι εκδορές ψηλά στη μύτη έπρεπε να καταγραφούν και να μελετηθούν σωστά γιατί ήταν πολύ σημαντικό στοιχείο».
Αναλύοντας ξανά το σκίτσο που ανέβασε στο Twitter και δείχνει έναν αριστερόχειρα δράστη που κλείνει το στόμα και τη μύτη του θύματος με τέτοιο τρόπο ώστε να προκληθούν αμυχές ψηλά, στη βάση της μύτης, όπως ακριβώς είχε και η Μαλένα στις φωτογραφίες, o κ. Λέων τόνισε:
«Πρώτα απ’ όλα ακουγόταν έντονα για μακρύ χρονικό διάστημα ότι οι εκδορές ήταν απλές σε ένα σημείο που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να είναι συμβατές με ασφυκτικό θάνατο. Αυτό με ανάγκασε να αναρτήσω τη συγκεριμένη βιβλιογραφία με σκίτσο από βιβλιογραφία και τη φωτογραφία που δείχνει την αντίστροφη φορά των τραυμάτων, δηλαδή ο δράστης, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει στη Μαλένα, έχει αποφράξει μύτη και στόμα με το δεξί χέρι», είπε ο ιατροδικαστής.
«Η φωτογραφία όχι απλά δε αποκλείει τον ασφυκτικό θάνατο αλλά το γεγονός ότι οι εκδορές είναι ψηλά στη μύτη επιβεβαιώνεται και από τη βιβλιογραφία. Στην πρώτη λοιπόν έκθεση είχαμε αιτία θανάτου παθολογική 100% και κλείδωνε το περιστατικό με βεβαιότητα ηπατικής ανεπάρκειας ενώ ακόμα και φοιτητής γνωρίζει ότι το πρώτο σύμπτωμα της ηπατικής ανεπάρκειας είναι ο ίκτερος, που δεν εντοπίστηκε ποτέ» είπε χαρακτηριστικά ο ιατροδικαστής.
Για την εννιάχρονη Τζωρτζίνα ο Γρηγόρης Λέων ανέφερε ότι το κοριτσάκι υπέφερε παρά πολύ και ίσως όχι μόνο από έναν εξωγενή παράγοντα. «Για τα δύο πρώτα περιστατικά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για εγκληματική ενέργεια και εξωγενή παράγοντα διαφορετικό από τον τελικό παράγοντα της Τζωρτζίνας», πρόσθεσε.
«Δεν πρέπει να αναμένουμε ομολογία, αλλά να είμαστε βέβαιοι ότι η ψυχή αυτών των παιδιών θα βρει τη δικαίωση τουλάχιστον στις δικαστικές αίθουσες», είπε ο Γρηγόρης Λέων.
Στο ερώτημα εάν τα όσα είδε η Τζωρτζίνα έχουν σχέση με τον θάνατό της, η ψυχολόγος που προειδοποίησε μέσα αό τις ζωγραφιές του παιδιού για το μαρτύριο του, επανέλαβε ότι η ζωγραφιά με τις καρδούλες που έγινε τον Μάιο του 2020 για τη γιορτή της μητέρας «έκρυβε κραυγή βοήθειας και προειδοποίηση ότι θα συμβεί κακό».
Σε ερώτηση για τη στάση του πατέρα, η Χριστίνα Μπογιατζή είπε ότι «είναι δύο οικογένειες βυθσιμένες στο ψέμα», επομένως όλα πρέπει να αναμένονται.
Πηγή: ΕΡΤ