Ο Χρήστος Σπίρτζης ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή της… αντιπολίτευσης. Επί παντός επιστητού από τα πρώτα βιολιά της Κουμουνδούρου δεδομένου ότι ήταν και το πρόσωπο που δήλωσε ότι η δημοκρατία θα επιβληθεί «είτε με το καλό, είτε με το άγριο». Μόνο που τις ημέρες αυτές βρέθηκε στα μετόπισθεν…
Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, υπέγραψε τη σύμβαση της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ως εκ τούτου από τα πολιτικά πρόσωπα που οφείλουν να δώσουν απαντήσεις. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που βρέθηκε στα…μετόπισθεν αφού η Κουμουνδούρου δεν θέλει να γίνονται ερωτήσεις για το τι έκανε ως κυβέρνηση.
Η παρουσία του Χρήστου Σπίρτζη θα προκαλούσε ερωτήματα σχετικά με την πορεία των συμβάσεων για τα συστήματα τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης και ECTS αλλά και για ποιό λόγο δεν υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου παρά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Και όχι μόνο. Υπάρχουν ερωτήματα που αν μη τι άλλο ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει να τεθούν στον τότε αρμόδιο υπουργό. Και γι αυτό τα στελέχη του πετούν την μπάλα στην εξέδρα με τον γνωστό ακραίο λαϊκισμό που οδηγεί για παράδειγμα να μην αποδεχθεί την υπερκομματική επιτροπή εμπειρογνωμόνων
Σε κάθε περίπτωση όταν με το καλό βγεί ο Χρήστος Σπίρτζης από την καραντίνα (που δεν θα αργήσει αφού τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να δημιουργήσει το κατάλληλο αντικυβερνητικό κλίμα) καλό θα είναι να ερωτηθεί σχετικά με τα έργα και της ημέρες της περιόδου 2015 -2019..