Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και το Δήμο Μοσχάτου Ταύρου υλοποίησαν ενέργεια ευαισθητοποίησης, κατά το διήμερο των καρναβαλικών εκδηλώσεων στο Μοσχάτο. Στο πλαίσιο της ενέργειας, περισσότεροι από 600 πολίτες ενημερώθηκαν για την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης και τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, συμμετέχοντας σε βιωματική προσομοίωση μέθης και κάνοντας εθελοντικά αλκοτέστ. Στόχος της ενέργειας ήταν να συμβάλλει στη διαμόρφωση ορθής οδικής συμπεριφοράς μεταφέροντας το μήνυμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, που συνοψίζεται στη φράση «Όταν οδηγώ δεν πίνω».

Αυτός ήταν και ο τίτλος της Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με τη συμμετοχή θεσμικών και κοινωνικών εταίρων που δραστηριοποιούνται για περισσότερη οδική ασφάλεια και λιγότερα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της Συζήτησης, παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές ευαισθητοποίησης και αντιμετώπισης του προβλήματος και κατατέθηκαν προτάσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε συνέργειες με υψηλή προστιθέμενη κοινωνική αξία για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων που προκαλούνται από κατάχρηση αλκοόλ.

Οι συμμετέχοντες ανέδειξαν το πρόβλημα της κακής οδηγικής συνείδησης στη χώρα μας στην οποία, σε σχέση με τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, καταγράφεται λιγότερη κατανάλωση αλκοόλ αλλά περισσότερα, αναλογικά, τροχαία δυστυχήματα που σχετίζονται με το αλκοόλ.

Μεταξύ των παραγόντων που επιδεινώνουν το πρόβλημα, όπως αναφέρθηκαν από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση, είναι η ελλιπής εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η υπερεκτίμηση που συχνά δείχνουν οι οδηγοί στις δυνατότητες τους, η απουσία τακτικών ελέγχων που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν αποτρεπτικά, αλλά και η εν αγνοία των οδηγών κατανάλωση νοθευμένων αλκοολούχων προϊόντων.

Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες συζήτησαν προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος, όπως η χρήση της τεχνολογίας για την έγκαιρη αποστολή ειδοποιήσεων, στα κινητά όσων αποχωρούν από κέντρα διασκέδασης, να μην οδηγήσουν υπό τη επήρεια αλκοόλ. Επιπρόσθετα, προτάθηκε η διάδοση των προληπτικών αλκοτέστ, η περαιτέρω προώθηση της πρωτοβουλίας για τον/την οδηγό της παρέας που δεν πίνει προκειμένου να οδηγήσει με ασφάλεια τα υπόλοιπα μέλη της παρέας στο σπίτι, η εκπαίδευση και πιστοποίηση των εργαζομένων σε μπαρ σε ορθές πρακτικές διάθεσης αλκοόλ αλλά και η καθολική εκπαίδευση των οδηγών και δυνάμει οδηγών από τις πρώτες σχολικές βαθμίδες. Τέλος αναφέρθηκε η σημασία της αυξανόμενης απήχησης των προϊόντων χωρίς αλκοόλ στην ανάπτυξη των οποίων επενδύει συνεχώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Με αφορμή τη συζήτηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, δήλωσε: «Οι δράσεις που θέλουν να συμβάλλουν στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων απαιτούν διαρκή συζήτηση και συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και τους κοινωνικούς εταίρους για να έχουν ουσιαστικό και διαρκή αντίκτυπο. Σήμερα είχαμε μια πολύ σημαντική και παραγωγική διαβούλευση για ένα θέμα που αγγίζει τον πυρήνα όχι μόνο της εμπορικής μας δραστηριότητας αλλά κυρίως της κοινωνικής μας συνείδησης».

Στη συζήτηση, την οποία συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Τάκης Πουρναράκης συμμετείχαν: Ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ο κ. Ιωάννης Φαρόπουλος, επιστημονικός σύμβουλος στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας και εκπρόσωπος του Υφυπουργού Υγείας κ. Βασίλη Κοντοζαμάνη, ο κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ο κ. Χρήστος Κέλλας, Βουλευτής ΝΔ και Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, ο κ. Νάσος Αθανασίου Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ και Αντιπρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, ο κ. Απόστολος Πάνας, Βουλευτής ΚΙΝΑΛ, ο κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, Δήμαρχος Τρικκαίων και Πρόεδρος ΚΕΔΕ, ο κ. Σπυρίδων Λάσκος, Διευθυντής Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, ο κ. Γιώργος Γιαννής, Καθηγητής Οδικής Ασφάλειας και Διευθυντής Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής ΕΜΠ, η κ. Βασιλική Δανέλλη Μυλωνά, Πρόεδρος Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, η κ. Jane Σαμπανίκου, Οδηγός Αγώνων και Δημοσιογράφος και ο κ. Δημήτριος Ζάππας, Πρόεδρος Ένωσης Μπάρμεν Ελλάδος (ΕΜΕ).

Η Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης και η συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» εντάσσεται σε πρόγραμμα δράσεων που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια η Εταιρεία για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ. Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεργάζεται με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι» για την προώθηση της δράσης «Οδηγός της Παρέας», εκπαιδεύει τους 400 εργαζόμενους της που βρίσκονται καθημερινά στο δρόμο στις αρχές της σωστής οδικής συμπεριφοράς και διαθέτει στο portfolio της προϊόντα χωρίς αλκοόλ.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με:
την mscomm
Μαριάννα Ιατρίδου Τ 6943686501 | 210 7236217 Ε iatridou@mscommgroup.com

την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Μαρία Ηλιοπούλου, T 210 5384292,E maria_iliopoulou@heineken.com

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα εδώ και περισσότερα από 55 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Amstel Free Lemon, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, ΑΛΦΑ Χωρίς, Fischer, ΝΥΜΦΗ, ΜΑΜΟΣ, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και την παραγωγή των δύο μαρκών μηλίτη ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ και Strongbow στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, με ελληνικές πρώτες ύλες. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Affligem, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Chimay. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

Από το 2008 πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία, δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.