Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι για την συνεργασία του ΕΟΤ με την Marketing Greece. Λένε ότι συρρικνώνεται έτσι ο οργανισμός τουρισμού σε όφελος μιας ιδιωτικής εταιρείας.

Με την διαφορά ότι η αλήθεια είναι πολύ μακριά από τους ισχυρισμούς εκείνων που κυνηγούν φαντάσματα. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ συνεργάζεται με την εταιρεία και ούτε συρρικνώθηκε ούτε κάποιος έχασε την δουλειά του. Δύο φορές συνέβη στο πρόσφατο παρελθόν αλλά… τότε ήταν προφανώς αλλιώς.

Για αυτό και ο Στέλιος Πέτσας φρόντισε να θυμίσει σε όλους τι έχει συμβεί ώστε να μην υπάρχουν θολά σημεία.

Όπως εξήγησε «αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι να προβληθεί η Ελλάδα, μέσα στην καταιγίδα που έφερε η πανδημία του κορονοϊού, με αποτελεσματικό τρόπο, ώστε να καταφέρουμε να έχουμε ένα μεγαλύτερο κομμάτι από μια μικρότερη τουριστική πίτα, όπως θα είναι η πίτα του 2020. Εκεί εστιάζονται οι ενέργειές μας για την καμπάνια του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Τα υπόλοιπα θέματα που αφορούν τον Ε.Ο.Τ. και τη σχέση του με την Marketing Greece, δεν είναι καινούργια. Θυμίζω ότι η προηγούμενη Κυβέρνηση έχει κάνει δύο φορές καμπάνια, το 2015 και το 2019, με την Marketing Greece.. Επομένως, δεν είναι κάτι καινούργιο. Ο Ε.Ο.Τ. παραμένει αυτός, ο οποίος έχει την εποπτεία του προγράμματος της επικοινωνιακής καμπάνιας, την οποία αναθέτει σε μια εταιρεία, όπως είναι η Marketing Greece, η οποία έχει την εμπειρία και την τεχνογνωσία να φέρει σε πέρας, αυτό το πολύ δύσκολο έργο, σε σύντομο χρονικό διάστημα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: