Άμεση λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα βρέθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με πρωτοβουλία του υφυπουργού και βουλευτή Δωδεκανήσων της Νέας Δημοκρατίας Γιάννη Παππά

Το πρόβλημα αφορούσε τις προϋποθέσεις μεταφοράς σε πλοία των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων, αλλά και εκείνων που φέρουν συστήματα υγραερίου ή φυσικού αερίου αλλά και την υποχρεωτική παρουσία συνοδού με το κάθε όχημα. 

Πλέον οι ιδιοκτήτες ή εταιρείες ενοικιάσεων ηλεκτρικών, plug-in υβριδικών, υγραεριοκίνητων ή αεριοκίνητων αυτοκινήτων θα μπορούν να τα αποστέλλουν σε οποιοδήποτε νησί επιθυμούν χωρίς συνοδό υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

- στα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα η φόρτιση της μπαταρίας να μην υπερβαίνει το 40% και 
- στα αυτοκίνητα με σύστημα υγραερίου ή φυσικού αερίου, η δεξαμενή των συγκεκριμένων καυσίμων να μην φέρει καύσιμο άνω του 50% της χωρητικότητας. 

Η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα νησιά αυξάνεται συνεχώς ενώ δίνονται και επιπλέον κίνητρα για την αντικατάσταση παλαιότερων οχημάτων. Ενδεικτικό είναι ότι σε δύο από τα νησιά των Δωδεκανήσων, την Αστυπάλαια και τη Χάλκη, επιτρέπεται η κίνηση μόνο σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς πρόκειται για δύο νησιά που εντάχθηκαν στην περιβαλλοντική πρωτοβουλία Greco islands, όπου έχει ενταχθεί και η Τήλος. 

Η λύση που δόθηκε από τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Παππά, λύνει ουσιαστικά τα χέρια των εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων που δεν είχαν τη δυνατότητα να εφοδιαστούν με οχήματα, τις περιπτώσεις ακινητοποιημένων οχημάτων με βλάβη καθώς και τους κατοίκους των νησιών που είτε είναι υποχρεωμένοι είτε επιθυμούν να πάρουν κάποιον από τους παραπάνω τύπους οχήματος. Επίσης, πρόκειται για νησιά τα οποία προσελκύουν χιλιάδες τουρίστες, οι οποίοι είναι συνηθισμένοι στα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα.