Στις αντιδράσεις που είχαν προκαλέσει τα λεγόμενά του ότι τα μηχανήματα στον σταθμό Λάρισας λειτουργούσαν κανονικά το βράδυ της σιδηροδρομικής σύγκρουσης στα Τέμπη αναφέρεται, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  ο υπουργός Ανάπτυξης, με αφορμή και τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Εμπορίου στη Βουλή, στη διάρκεια της οποίας ο Γιώργος Γεραπετρίτης είπε ότι το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργούσε απολύτως.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρεται συγκεκριμένα στη χθεσινή συνεδρίαση, οπότε και ο υπουργός Επικρατείας “κατέθεσε όλα τα έγγραφα με 14 υπηρεσιακές υπογραφές, ότι όλα λειτουργούσαν κανονικά και ότι ο Σταθμάρχης εκείνη την νύχτα είχε τα όργανα που του έλεγαν ότι είχε βάλει το τρένο στην ανάποδη πλευρά και είχε την δυνατότητα για πάνω από 12 λεπτά να ακινητοποιήσει τα τρένα”, όπως τονίζει.

“Η ουσία παραμένει, όμως, τα μηχανήματα ήταν εκεί και λειτουργούσαν, οι άνθρωποι δεν τα αξιοποίησαν”, επισημαίνει.

Όταν αποκάλυψα για πρώτη φορά στην εκπομπή του κ. Γιώργου Αυτιά, την Κυριακή μετά το φοβερό δυστύχημα, ότι στον Σταθμό στη Λάρισα όλα τα μηχανήματα και η κονσόλα δούλευαν κανονικά, έπεσαν, ως συνήθως, άπαντες να με φάνε. Την επόμενη στην εκπομπή του κ. Παπαδάκη μάλιστα είχα και μία μεγάλη δημόσια διαφωνία για αυτό ακριβώς το θέμα, με την@M_anasta. Χθες στην Βουλή ο κ. Γεραπετρίτης κατέθεσε όλα τα έγγραφα με 14 υπηρεσιακές υπογραφές, ότι όλα λειτουργούσαν κανονικά και ότι ο Σταθμάρχης εκείνη την νύχτα είχε τα όργανα που του έλεγαν ότι είχε βάλει το τρένο στην ανάποδη πλευρά και είχε την δυνατότητα για πάνω από 12 λεπτά να ακινητοποιήσει τα τρένα. Δυστυχώς είτε δεν κατάλαβε τί του έλεγε η κονσόλα είτε δεν ήταν καν εκεί. Αυτά θα τα ξεδιαλύνει η Δικαστική έρευνα. Η ουσία παραμένει όμως τα μηχανήματα ήταν εκεί και λειτουργούσαν, οι άνθρωποι δεν τα αξιοποίησαν”.

Σημειώνεται ότι κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Εμπορίου, στη Βουλή, ο Γιώργος Γεραπετρίτης είπε ότι το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργούσε απολύτως. “Όλη εκείνη την ημέρα όλες οι δρομολογήσεις αμαξοστοιχιών έγιναν με αυτόματη χάραξη, μέσω του κέντρου τηλεδιοίκησης. Λειτουργούσε στο ακέραιο. Αυτό το οποίο δυστυχώς συνέβη ήταν ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης επέλεξε, αντί να κάνει την αυτόματη χάραξη, που προφανώς θα είχε προλάβει το κακό, να κάνει χειροκίνητη δρομολόγηση”, είπε, ανάμεσα σε άλλα.