Με μια φθηνή  επίθεση Τσίπρα στον Στέλιο Πέτσα και μια ανακοίνωση λασπολογίας, ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να απαντήσει στη δημοσιοποίηση, από την κυβέρνηση, των ΜΜΕ που συμμετείχαν στις διαφημιστικές καμπάνιες για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού.

Ο Αλέξης Τσίπρας, μέσω Twitter, επιτίθεται στην κυβέρνηση και τον Στέλιο Πέτσα προσωπικά, αναφέροντας:

«Η κυβέρνηση Μητσοτακη με τη λίστα Πέτσα αποδεικνύει πως είναι άριστη στο μαγείρεμα» και συνοδεύοντας την ανάρτηση με μία εικόνα στην οποία αναγράφεται: «Σήμερα, τρεις μήνες μετά το αίτημα να δημοσιευτεί η λίστα στα ΜΜΕ στα οποία δόθηκαν τα 20 εκατομμύρια, η κυβέρνηση της ΝΔ απέδειξε ότι ο εκπρόσωπος της έχει μια θέση στο επόμενο Master Chef».

Σε εξίσου φθηνό ύφος και με έωλες κατηγορίες, ο ΣΥΡΙΖΑ, με ανακοίνωσή του, ζητά την άμεση δημοσιοποίηση των εντολών καταχώρησης και των αρχικών τιμολογήσεων, αναφέροντας ότι πως σε διαφορετική περίπτωση επιβεβαιώνεται το «μαγείρεμα» της λίστας Πέτσα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:

«Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό.

Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα “μαγειρευόταν” ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα.

Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή. Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα. Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού; Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις».