Τον δεύτερο μήνα καταβολής συντάξεων, μόλις 2 στους 10 συνταξιούχους πελάτες της Eurobank, επισκέφθηκαν κατάστημα της τράπεζας για να εισπράξουν τη σύνταξή τους. Τον μήνα Απρίλιο οι συνταξιούχοι χρησιμοποίησαν σε μεγάλο βαθμό τα ΑΤΜs, αναφέρει χαρακτηριστικά η τράπεζα.
Από Δευτέρα 27/4 επιλεγμένοι συνταξιούχοι θα καθοδηγούνται, μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης, να αποκτήσουν και να ενεργοποιήσουν κωδικούς e-banking.
Σύμφωνα με τη Eurobank, άμεσα και σε πρώτο χρόνο έγινε από την Τράπεζα μια γενική επικοινωνία για τα μέτρα προστασίας από τον Covid -19 και την δυνατότητα εξυπηρέτησης και των συνταξιούχων πελατών από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια (ΑΤΜ, APS, phone banking, e/m banking).
Κατόπιν πραγματοποιήθηκαν μια σειρά εξειδικευμένων ενεργειών οι οποίες συνεχίζονται και σήμερα. Ειδικότερα:
- Ενημέρωση 80.000 συνταξιούχων για την επικείμενη πίστωση της σύνταξης και των δυνατοτήτων που παρέχει η χρήση της κάρτας debit (χρεωστικής) σε ΑΤΜ & POS.
- Ενημέρωση επιλεγμένων συνταξιούχων για κεντροποιημένη έκδοση χρεωστικής κάρτας και κωδικών e-banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
- Ενημέρωση 55.000 συνταξιούχων ότι οι κινήσεις των λογαριασμών τους και η ενημέρωση για πίστωση σύνταξης μπορεί να γίνει από τα ΑΤΜς, χωρίς να εισέλθουν στο κατάστημα.
- Δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, μέσω του Europhone Banking (210 – 9555000) 24 ώρες το 24ωρο.
- Δυνατότητα να συμμετέχουν στα μέτρα στήριξης μέσω της αναστολής δόσεων των καταναλωτικών ή/και στεγαστικών δανείων τους για 3 μήνες.
- Δημιουργία ενότητας Συνταξιούχων και Ευάλωτων συμπολιτών σε eurobank.gr/ e-banking/ Social Media: Ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπωςηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, δημιουργήθηκαν απλές οδηγίες στο Eurobank.gr για να βοηθηθούν στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα – βήμα.