Μάλλον υπερεκτιμημένη είναι η επίδραση των social media τόσο στην ενημέρωση των πολιτών όσο και στην άποψη τους για τους πολιτικούς. Αυτό αποκαλύπτει το δεύτερο μέρος της έρευναςτης Opinion Poll για λογαριασμό του Action 24. 

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 67,4% απαντά ότι τα social media δεν παίζουν σημαντικό ρόλο στην ενημέρωση του. Εξαίρεση αποτελεί η ηλικιακή ομάδα 17-29 όπου το 57% απαντά ότι τα social media είναι καθοριστικά ή σημαντικά για την ενημέρωση τους. 

Αντίστοιχες είναι και οι απαντήσεις στο ερώτημα πόσο καθοριστική είναι η εικόνα των ηγετών στα social media για την τελική επιλογή του ψηφοφόρου. Πάνω από το 80% απάντησε ότι η εικόνα δεν παίζει ρόλο. Συγκριτικά, οι νέες ηλικίες είναι πιθανότερο να πειστούν από την παρουσία των πολιτικών προσώπων στα social media, με το 22% όσων ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ 17-29 να απαντά θετικά στο συγκεκριμένο ερώτημα. 

Στο ερώτημα ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προτιμούν, οι απαντήσεις είναι οι αναμενόμενες. Όσοι είναι μέχρι 29 ετών προτιμούν το Instagram και όλοι οι υπόλοιποι το Facebook. 

action-24-to-deutero-meros-tis-panelladikis-dimoskopisis-apo-tin-opinion-poll-visual1.jpg
action-24-to-deutero-meros-tis-panelladikis-dimoskopisis-apo-tin-opinion-poll-visual2.jpg
action-24-to-deutero-meros-tis-panelladikis-dimoskopisis-apo-tin-opinion-poll-visual3.jpg
action-24-to-deutero-meros-tis-panelladikis-dimoskopisis-apo-tin-opinion-poll-visual4.jpg
action-24-to-deutero-meros-tis-panelladikis-dimoskopisis-apo-tin-opinion-poll-visual5.jpg
action-24-to-deutero-meros-tis-panelladikis-dimoskopisis-apo-tin-opinion-poll-visual6.jpg