Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ σε ανακοίνωσή της υπενθυμίζει στους πολίτες οτι μπορούν μόνο μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού να εξυπηρετηθούν χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις από τις υπηρεσίες του Φορέα.
Το μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού μονιμοποιήθηκε πριν από λίγους μήνες καθώς επιτυγχάνει την εξάλειψη των πολύωρων καθυστερήσεων και τις ουρές στα γκισέ των υποκαταστημάτων και ταυτόχρονα διευκολύνει το έργο των υπαλλήλων.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού.
Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Ενδεικτικό της μεγάλης αποδοχής που είχε το μονιμοποιημένο μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί το γεγονός ότι κατά το προηγούμενο έτος (2021) 1.082.324 χρήστες έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού με τις Υπηρεσίες του Φορέα.
Τέλος, τονίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στις Τοπικές Διευθύνσεις του e-ΕΦΚΑ και χωρίς το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού κατ’εξαίρεση μόνο:
-σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας
-εφόσον αυτό είναι δυνατόν με βάση τα πραγματικά δεδομένα κατά την ώρα προσέλευσής του πολίτη και εφόσον δεν υπάρχουν κλεισμένα ραντεβού εκείνη την ώρα.