Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι, σύμφωνα με αναφορές πολιτών στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο 1555, τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται αύξηση περιστατικών απόπειρας εξαπάτησης από άτομα που εμφανίζονται ψευδώς ως υπάλληλοι του Φορέα.
Τα άτομα αυτά επικοινωνούν με πολίτες μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, γραπτών μηνυμάτων(SMS) ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email), ζητώντας την καταχώριση ή αποστολή προσωπικών στοιχείων, τραπεζικών λογαριασμών, κωδικών πρόσβασης ή και την κατάθεση χρηματικών ποσών σε συγκεκριμένους λογαριασμούς.
Επισημαίνεται ότι ο e-ΕΦΚΑ δεν ζητά ποτέ τηλεφωνικά στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών ή καρτών, δεν ζητά ποτέ την κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμό που αναφέρεται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Σε περίπτωση οφειλής, ο κωδικός πληρωμής αποστέλλεται μόνο μέσω των επίσημων ηλεκτρονικών εφαρμογών ή με μήνυμα από την αρμόδια υπηρεσία του Φορέα.
Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του e-ΕΦΚΑ φέρουν την επίσημη κατάληξη @efka.gov.gr.
Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ πρέπει να γίνεται μόνο μέσω του επίσημου ιστότοπου (www.efka.gov.gr) ή της επίσημης εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα.
Οι πολίτες καλούνται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αγνοούν οποιαδήποτε ύποπτη επικοινωνία, καθώς και να αναφέρουν άμεσα τέτοια περιστατικά στο 1555 ή στις αρμόδιες Αρχές.