Να ξεκαθαρίσουμε ότι το θέμα του κλεισίματος των υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ χειρίστηκε από τους αρμοδίους εντελώς λάθος. Δηλαδή εάν υπήρχε ένα manual με το τι πρέπει να γίνει, όχι απλά δεν εφαρμόστηκε, αλλά έγιναν τα ακριβώς αντίθετα. Άλλωστε, γι’ αυτό παραιτήθηκε και ο διευθύνων σύμβουλος της διαχειρίστριας εταιρείας.

Από αυτό το σημείο όμως, έως του σημείου που κάποιοι κουτοπόνηροι διαδίδουν εντέχνως ότι η κυβέρνηση δρομολόγησε το κλείσιμο των υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ για να ευνοήσει μια ιδιωτική εταιρεία κούριερ, υπάρχει τεράστια απόσταση και μπόλικα λογικά άλματα.

H ιδιωτική εταιρεία στην οποία αναφέρονται οι γνωστοί …κουτοπόνηροι είναι η ACS. Η ίδια εταιρεία λοιπόν στην οποία υποτίθεται ότι κάνει πλάτες η Κυβέρνηση, υπέβαλε το 2020 καταγγελία στην Κομισιόν για αθέμιτη κρατική ενίσχυση των ΕΛΤΑ από την Κυβέρνηση. Την οποία καταγγελία μάλιστα συμπλήρωσε 5 φορές (!) με επιπλέον στοιχεία. Τον Ιανουάριο του 2025, η Κομισιόν έκρινε ότι η ενίσχυση των ΕΛΤΑ ήταν νόμιμη και κρίσιμη για τη λειτουργία τους λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας (υπόθεση State Aid SA.57982 2024).

Συνεπώς, η κυβέρνηση όχι απλά δεν ευνόησε κάποιον, αλλά επισήμως αντιδίκησε με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Και κέρδισε και την υπόθεση, μάλιστα. Σε ανώτατο ευρωπαϊκό επίπεδο.

Πέρα από τις ανοησίες που πλασάρει ως «σκληρή αντιπολιτευτική γραμμή» ο γνωστός εσμός πανηλίθιων, επανερχόμαστε στο σοβαρό ζήτημα του σημερινού σημειώματος: η κυβέρνηση έχει πρόβλημα συντονισμού. Λειτουργικές αρρυθμίες, μικρές ή μεγάλες, θολώνουν τη μεγάλη εικόνα. Τη μεγάλη εικόνα των δομικών μεταρρυθμίσεων, της γιγαντιαίας ανάπτυξης και της συνολικής οικονομικής ανάτασης που αποδεδειγμένα συντελείται στη χώρα.