Κατά την διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου VW Golf στο Πόρτο της Πορτογαλίας, δόθηκαν πολλά στοιχεία για τη νέα γκάμα των κινητήρων του γερμανικού αυτοκινήτου.

Η νέα γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου, πλέον εκτός από τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, περιλαμβάνει και εκδόσεις, που αξιοποιούν το φυσικό αέριο, καθώς και την υβριδική τεχνολογία. Οι τελευταίες προσθήκες μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη μείωση του μέσου όρου των εκπομπών του CO2, του στόλου της μάρκας.

Όπως είναι γνωστό, από το 2020 ισχύουν αυστηρότερα όρια για τον μέσο όρο των εκπομπών CO2, του στόλου κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας που δραστηριοποιείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Όποια αυτοκινητοβιομηχανία δεν επιτύχει για το 2020 το όριο των 95 γραμ./χλμ. στο στόλο της, αντιμετωπίζει υψηλά πρόστιμα.

Οι βενζινοκινητήρες TSΙ, είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και αποδίδουν ισχύ από 110 – 150 ίππους. Στη βάση της γκάμας υπάρχει το γνωστό μοτέρ τριών κυλίνδρων 1.000 κ.εκ. που αποδίδει 110 ίππους. Αυτό το μοτέρ, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο VW Golf. Στο επόμενο σκαλοπάτι υπάρχει ο επίσης γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας 1.500 κ. εκ. που όμως παρέχεται σε δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ. Η πρώτη εκδοχή παράγει 130 ίππους και η ισχυρότερη φθάνει τους 150 ίππους.

Αυτή η σειρά των κινητήρων 1.5 έχουν το κοινό χαρακτηριστικό της Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management). Οι κινητήρες TSI συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Υπάρχουν όμως και οι επιλογές(eTSI), με σύστημα mild hybrid 48V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Τρεις κινητήρες TSI 2.0 για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο εκδόσεις plug-in μοντέλα, καθώς και μια έκδοση TGI 1.5 που καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμοι αργότερα.

Οι τρεις επιλογές mild hybrid (eTSI), αποτελούν παγκόσμιες πρεμιέρες για το νέο VW Golf. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά κινητήρων TSI, μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου, ανακοίνωσε η εταιρεία κατά την διάρκεια της παρουσίασης στην Πορτογαλία.

Το σύστημα 48 V κάνει επίσης δυνατό τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο βολική χάρη στο σύστημα 48 V. Τα μοντέλα eTSI προσφέρουν επιπλέον εξαιρετικές επιταχύνσεις κατά την κίνηση χάρη στις ηλεκτρικές power boosts (περίσσειες ισχύος για σύντομο διάστημα) που προσφέρουν.

Η σειρά υβριδικών plug-in, απαρτίζεται από δυο εκδόσεις. Η μια παράγει 204 ίππους και η δεύτερη 245 ίππους(GTE). Το plug-in hybrid κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει κινητήρα TSI 1.4, ηλεκτροκινητήρα και DSG 6 ταχυτήτων καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η νέα μπαταρία χαρακτηρίζεται από 50% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα (13 kWh) και ως εκ τούτου μια βελτιωμένη αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια.

Η VW, ανέπτυξε τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού πετρελαίου για την όγδοη γενιά του Golf. Ο κινητήρας TDI 2.0 παράγει 150 ίππους. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και DSG. Ο βαθμός απόδοσης έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2, ενώ διακρίνεται και από καλύτερη απόκριση, αναφέρθηκε από τους τεχνικούς της μάρκας.

Ένα νέο σύστημα SCR με διπλή δοσολογία, το οποίο διαθέτει διπλό ψεκασμό AdBlue, μειώνει επιπλέον τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 80% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο τελευταίο και πιο πρόσφατο στάδιο εξέλιξης αυτού του συστήματος SCR καταλυτικού μετατροπέα, ο ψεκασμός του AdBlue γίνεται προς δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR διατεταγμένους εν σειρά.

Από την ελληνική αντιπροσωπεία Kosmocar, ανακοινώθηκαν οι εκδόσεις των διαθέσιμων στο λανσάρισμα κινητήριων συστημάτων.

Ο 1.5 TSI με 130 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μπορούν να απενεργοποιηθούν σχεδόν ανεπαίσθητα και όσο το δυνατό συχνότερα, ελαχιστοποιώντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένα turbo με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει δυναμική συμπεριφορά. Η μέγιστη ροπή των 20,4 χλγμ. είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων, το Golf 1.5 TSI μπορεί να επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2΄΄ και να φτάσει σε ταχύτητες μέχρι 214 χλμ./ώρα.

Ο 1.5 TSI με 150 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Με μέγιστη ισχύ 150 ίππων, η συγκεκριμένη έκδοση του TSI στο νέο Golf είναι επίσης εξοπλισμένη με τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management). Αυτός ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επίσης τη μέγιστη απόδοση μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή 25,4 χλγμ. παράγεται σε μια κλίμακα στροφών του κινητήρα 1.500-3.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 224 χλμ./ώρα ενώ το τεστ 0 – 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,5΄΄.

Ο 1.5 eTSI με 150 ίππους και DSG 7-σχέσεων στάνταρ. Επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 8,5΄΄, μέγιστη ταχύτητα 224 χλμ./ώρα.

Ο 2.0 TDI με 150 ίππους και DSG 7-σχέσεων στάνταρ. Η μέγιστη ροπή των 36,6 χλγμ. επιτυγχάνεται ανάμεσα στις 1.750 και 3.000 σ.α.λ. Εξοπλισμένο με διπλό σύστημα ψεκασμού AdBlue (Twin Dosing). Μέγιστη ταχύτητα 223 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,8΄΄.

Το λανσάρισμα του νέου VW Golf, ξεκινά στο τέλος Φεβρουάριου 2020. Η τιμή της βασικής έκδοσης θα είναι γύρω στα 22.000 ευρώ(1.0 110 ίπποι).