Με ηλεκτρονικό μήνυμα, η e-food ενημέρωσε χθες το απόγευμα τους συνεργαζόμενους διανομείς ότι λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών (άρα κάποιοι παραγγέλνουν παρά την κακοκαιρία…), δίνει αύξηση 70% στο δικαιούμενο ποσοστό ανά παράδοση ως κίνητρο για να διεκπεραιωθούν οι παραγγελίες.
Το σωματείο εργαζομένων αντέδρασε εντόνως στο συγκεκριμένο μήνυμα και με ανακοίνωσή του αναφέρει λαϊκίζοντας ότι η εταιρεία «μας στέλνει να πνιγούμε μέσα στη νεροποντή! Την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία στέλνει συναγερμό, αλλά το ίδιο το κράτος δεν απαγορεύει τη διανομή σε αυτές τις συνθήκες». Ωστόσο, οι συνεργαζόμενοι με την εταιρεία διανομείς δουλεύουν μέσω εφαρμογής στο κινητό τους τηλέφωνο. Όπερ σημαίνει ότι εάν θέλουν την ανοίγουν, εάν θέλουν συνδέονται και εάν θέλουν αποδέχονται την όποια παραγγελία. Δεν υποχρεώνει κανείς κανέναν για τίποτα και δεν ελέγχει κανείς κανέναν. Και δεν στέλνει κανείς κανέναν να πάει να πνιγεί.
Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατο άρθρο που εξετάζει το καθεστώς απασχόλησης των διανομέων («Τελικά, αξίζει οικονομικά να γίνει κάποιος ντελιβεράς;», parallaximag.gr, 18.8.2025), συνεργαζόμενος με την e-food αναφέρει: «Η e-food σε υποχρεώνει να δηλώσεις κάποιες ώρες, αλλά άμα δεν εργαστείς δεν θα σου πει κανείς τίποτα και δεν σε ελέγχει κανείς, μπορεί να δηλώσω μια μέρα να δουλέψω από τις 2 το μεσημέρι μέχρι τις 10 το βράδυ και να μη βγω καθόλου τελικά. Οι εταιρείες αυτές έχουν δώσει μια αξιοπρέπεια στη δουλειά αυτήν και ας έχουμε μερικά πράγματα τα οποία είμαστε απέναντί τους. Πλέον είμαστε όλοι ως συνεργάτες και δεν νιώθουμε υπάλληλοι, έχουμε φύγει από αυτήν τη νοοτροπία».
Αυτό που δεν σχολίασαν πάντως στο σωματείο είναι ένα άλλο σημείο του μηνύματος: ότι χθες, οι παραγγελίες χτύπησαν κόκκινο παρά την κακοκαιρία, γεγονός που αποδεικνύει ότι η παρεχόμενη υπηρεσία κατ’ οίκον παράδοσης έχει ζήτηση και συνεπώς η αγορά θα βρει τρόπο να αυτορυθμιστεί.