Σε κυβερνοεπίθεση μεγάλης κλίμακας εναντίον της γαλλικής μητρικής εταιρείας Kering, χάκερ απέκτησαν πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία ενδεχομένως εκατομμυρίων πελατών των οίκων πολυτελείας Gucci, Balenciaga και Alexander McQueen, όπως μετέδωσε σήμερα το BBC.

Στην ανακοίνωσή της, η Kering επιβεβαίωσε ότι εντόπισε τον Ιούνιο πως ένα μη εξουσιοδοτημένο τρίτο μέρος εισήλθε προσωρινά στα συστήματά της, αποκτώντας πρόσβαση σε περιορισμένα δεδομένα πελατών ορισμένων από τους οίκους της. Η εταιρεία δεν κατονομάζει συγκεκριμένα ποιοι οίκοι επλήγησαν.

Η επίθεση φαίνεται να εντάσσεται σε ευρύτερο κύμα παραβιάσεων στον χώρο της πολυτελούς μόδας, καθώς φέτος υπήρξαν αντίστοιχες επιθέσεις σε Cartier και σε ορισμένες μάρκες του LVMH, με περίπου 419.000 πελάτες του οίκου Louis Vuitton να επηρεάζονται από διαρροή δεδομένων τον Ιούλιο.

Σύμφωνα με το BBC, τα δεδομένα που εκλάπησαν περιλαμβάνουν ονόματα, διευθύνσεις, emails, τηλέφωνα και συνολικά ποσά δαπανών στα καταστήματα, ενώ η Kering διαβεβαιώνει ότι δεν υπήρξε διαρροή οικονομικών στοιχείων, όπως αριθμών πιστωτικών καρτών ή τραπεζικών λογαριασμών.

Οι χάκερ, οι οποίοι αυτοαποκαλούνται «Shiny Hunters», ισχυρίζονται ότι διαθέτουν στοιχεία που συνδέονται με 7,4 εκατομμύρια μοναδικές διευθύνσεις email. Η Kering ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές και τους πελάτες για την παραβίαση, χωρίς όμως να διευκρινίσει ποιες χώρες επηρεάστηκαν.