Η εταιρεία T-Mobile, δήλωσε χθες ότι χάκερ απέκτησε πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα 37 εκατομμυρίων πελατών της.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η εταιρεία ο χάκερ έκλεψε δεδομένα πελατών που περιλάμβαναν ονόματα, διευθύνσεις χρέωσης, emails, αριθμούς τηλεφώνου, ημερομηνίες γέννησης, αριθμούς λογαριασμών T-Mobile και πληροφορίες που περιγράφουν το είδος της υπηρεσίας που έχουν με τον ασύρματο φορέα.
Η T-Mobile δήλωσε ότι δεν εκτέθηκαν κατά την πειρατεία αριθμοί κοινωνικής ασφάλισης, στοιχεία πιστωτικών καρτών, αριθμοί κυβερνητικών ταυτοτήτων, κωδικοί πρόσβασης, PIN ή οικονομικές πληροφορίες.
Παρ’ όλα αυτά, οι πληροφορίες αυτές μπορούν να συγκεντρωθούν με άλλες κλεμμένες ή δημόσια διαθέσιμες πληροφορίες και να χρησιμοποιηθούν από απατεώνες για να κλέψουν την ταυτότητα ή τα χρήματα των ανθρώπων.
Η T-Mobile δήλωσε ότι συνεργάζεται με τις διωκτικές αρχές και έχει αρχίσει να ενημερώνει τους πελάτες των οποίων οι πληροφορίες ενδέχεται να έχουν παραβιαστεί. Ωστόσο ο ασύρματος πάροχος δεν ανέφερε τι μπορεί να κάνει για να διορθώσει την κατάσταση.
Σημείωσε ότι θα μπορούσε να επιβαρυνθεί με «σημαντικά έξοδα» εξαιτίας της παραβίασης, αν και η εταιρεία δήλωσε ότι δεν αναμένει ότι οι χρεώσεις θα έχουν ουσιαστική επίπτωση στην τελική γραμμή της T-Mobile.
Αφού η T-Mobile (TMUS) έμαθε για την παραβίαση των δεδομένων, η εταιρεία δήλωσε ότι προσέλαβε μια εξωτερική ομάδα κυβερνοασφάλειας για να ερευνήσει.
Η T-Mobile (TMUS) μπόρεσε να ανακαλύψει την πηγή της παραβίασης και να τη σταματήσει μια ημέρα μετά την ανακάλυψη της παραβίασης. Η εταιρεία αναφέρει ότι συνεχίζει να ερευνά την παραβίαση, αλλά πιστεύει ότι έχει «περιοριστεί πλήρως».
Σημειώνεται επίσης ότι τα συστήματα και το δίκτυο της T-Mobile (TMUS) δεν φαίνεται να έχουν παραβιαστεί.
«Η προστασία των δεδομένων των πελατών μας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα», αναφέρει η T-Mobile σε ανακοίνωσή της.
«Θα συνεχίσουμε να κάνουμε σημαντικές επενδύσεις για την ενίσχυση του προγράμματος κυβερνοασφάλειας».