Στην Audi το design παίζει σημαντικό ρόλο και για αυτό τον λόγο οι σχεδιαστές της έχουν πλήρη ελευθερία να εμπνευστούν συναρπαστικές καμπύλες και ακριβείς γωνίες.

Είναι γνωστό άλλωστε το μότο των μηχανικών της Audi που αναφέρει: «Μηδενική ανοχή στην ανοχή». Κάνοντας μια ανάλυση των υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό, οι επικεφαλής επιλέγουν προσεκτικά υλικά ευχάριστα στην αφή, που αποδεδειγμένα θα προσφέρουν την ίδια πολυτελή αίσθηση ακόμα και έπειτα από δεκαετίες. Χαρακτηριστικό της προσήλωσης στην ποιότητα του εσωτερικού είναι και η προσοχή που δίνει η μάρκα στην οσμητική ταυτότητα του κάθε μοντέλου.

Από την άλλη, λίγο πριν το εκάστοτε μοντέλο βγει στην παραγωγή, περνά μία σειρά από εξαντλητικές δοκιμές σε ακραίες συνθήκες, με την ποιότητα κατασκευής και την αντοχή του να δοκιμάζονται στο έπακρο. Πριν πάρει έγκριση για τη γραμμή παραγωγής, ένα Audi έχει βιώσει 19 χρόνια «ζωής» σε μόλις 12 εβδομάδες. Σε αυτό το χρονικό διάστημα το πρωτότυπο καλύπτει απόσταση μεγαλύτερη της περιφέρειας της Γης. Πολικό ψύχος, τροπική ζέστη και υγρασία, νέφη σκόνης και κάθε άλλη καταπόνηση που μπορεί να προκαλέσει κάθε είδους ατέλεια ή αστοχία, επιλέγονται εσκεμμένα από την ερευνητική ομάδα της μάρκας, ώστε μόνο όσα projects αντεπεξέλθουν ανεπηρέαστα από τις δοκιμές αντοχής, να μπουν τελικά σε γραμμή παραγωγής.

Τα όρια της φαντασίας εξαντλούνται στην επιλογή ακραίων συνθηκών δοκιμών από τους μηχανικούς της Audi. Από τους -30 βαθμούς Κελσίου, όπου τα περισσότερα υλικά καταψύχονται, στους +50, έκθεση σε 100% υγρασία ή εξαιρετικά ισχυρές ακτίνες φωτός. Οδήγηση για 12.000 χιλιόμετρα, απόσταση όση όλη η ακτογραμμή της Ελλάδας, σε θαλάσσιο νερό, λάσπη, μεγάλες κλίσεις και ανώμαλο έδαφος. Άλλωστε από τη μάρκα που καθιέρωσε το Quattro, οι πελάτες δεν περιμένουν τίποτα λιγότερο από το απόλυτο. Στο τέλος αυτών των δοκιμασιών, οι επιθεωρητές ποιότητας αναλύουν εξονυχιστικά το αυτοκίνητο για να εξετάσουν 600 μεμονωμένα μέρη και να ελέγξουν για τυχόν αδύναμα σημεία.

Τέλος, δίνεται πολύ μεγάλη βαρύτητα στην ποιότητα κύλισης, ενώ αρχή του τεχνικού τμήματος είναι ο ήχος να είναι ευχάριστος για τους επιβάτες. Μέχρι και ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι διακόπτες ελέγχεται και ο οποίος θα πρέπει να είναι ο ίδιος και απαράλλακτος σε βάθος χρόνου.