Έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της Μαρίνας Αθηνών από την Άβαξ, με την κοινοπραξία να της έχει αναθέσει την εκπόνηση των μελετών και την εκτέλεση όλων των συμπληρωματικών εργασιών –λιμενικώνκαι ηλεκτρολογικών– που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στην οικονομική της έκθεση, η Μαρίνα Αθηνών μέσα στην επόμενη τριετία με το φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης και με προϋπολογισμό περί τα 5 εκατ. ευρώ έχει ως κεντρικό στόχο την αύξηση της κερδοφορίας, μέσω του έργου που θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό superyachts και θα προσελκύσει σκάφη αναψυχής για μακροχρόνια παραμονή από τη διεθνή αγορά.

Παράλληλα, προχωρά σε τεχνολογική αναβάθμιση και ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών της, ενώ σχεδιάζει την ανάπλαση των χερσαίων υποδομών για μια πιο σύγχρονη και φιλική εμπειρία φιλοξενίας.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, η επίτευξη αυτών των στόχων αναμένεται να βελτιώσει την καθαρή θέση της μαρίνας, με αποτέλεσμα να μην κρίνεται αναγκαία και απαραίτητη, στο παρόν στάδιο, η κεφαλαιακή ενίσχυση με άλλα μέσα, καθώς χρειάζεται η αποκατάσταση της σχέσης των ίδιων κεφαλαίων της εταιρείας προς το μετοχικό της κεφάλαιο.

Να σημειωθεί εδώ ότι το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της εταιρείας υπερβαίνει τη συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών της στοιχείων κατά 3,5 εκατ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαια έχουν καταστεί αρνητικά κατά 6,7 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία έχει υπογράψει σύμβαση ομολογιακού δανείου 2,3 εκατ. ευρώ με ημερομηνία αποπληρωμής έως το 2030 και με σκοπό την αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου δανεισμού της.

Η Μαρίνα Αθηνών συνεχίζει, πάντως, να κινείται με θετικούς ρυθμούς, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της στην αγορά του θαλάσσιου τουρισμού. Ο τζίρος έφτασε πέρυσι σε 4,74 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12% σε σχέση με το 2023, χάρη στην υψηλή πληρότητα των μόνιμων σκαφών, την αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής και την άνοδο των διερχόμενων σκαφών. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 544.805 ευρώ, έναντι 929.985 ευρώ την προηγούμενη χρονιά.