Στην σημαντική αύξηση του τζίρου που παρατηρήθηκε στην μπουτίκ του ΠΑΟΚ από την πώληση διαφόρων ειδών της ομάδας αναφέρθηκε σε συνέντευξή του ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της ΠΑΕ, Λάζαρος Μπαxτσεβάνος.

«Μετά τη δημιουργία της νέας μπουτίκ, τα τελευταία έξι χρόνια, αυτό που γίνεται τώρα είναι ανεπανάληπτο. Έχουμε δει αυξημένη κίνηση μετά από μεγάλες νίκες και κατακτήσεις κυπέλλων, αλλά αυτό που γίνεται τώρα δεν έχει προηγούμενο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι θα πουλήσουμε περισσότερες από 2000 λαμπάδες, αριθμό διπλάσιο από πέρσι. Έχει γίνει ρεκόρ πωλήσεων, ο κόσμος αγοράζει τα πάντα. Έχουμε πάρα πολλές παραγγελίες από το εξωτερικό. Από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία» τόνισε για την κίνηση στην μπουτίκ μετά από την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Παράλληλα, υπογράμμισε μια διάσταση σε σχέση με την φανέλα του παίκτη που το αγοραστικό κοινό προτίμησε περισσότερο, λέγοντας: «Το ρεκόρ πωήσεων στις φανέλες φέτος το έχει ο Βιεϊρίνια. Στις παιδικές φανέλες, όμως, το έχει ο Πέλκας. Γιατί το προφίλ του είναι διαφορετικό. Και στις κυρίες ο Πασχαλάκης. Φέτος κάναμε ρεκόρ πωλήσεων στις φανέλες τερματοφύλακα…»

Όπως παραδέχθηκε ο κ.Μπαχτσεβάνος η μπουτίκ του ΠΑΟΚ έχει …κάθε μέρα sold out, ενώ αναφερόμενος στις τιμές τόνισε : «Τα t – shirt κοστίζουν 15 και 25 ευρώ. Έχει κούπες με δέκα και δώδεκα ευρώ. Έχουμε λαμπάδες που μπορεί να τις πάρει ο κόσμος με 7 και 10 ευρώ. Έχει λαμπάδες που συνοδεύονται από δώρα, όπως για παράδειγμα με παιδικές φανέλες και εκεί οι τιμές είναι διαφορετικές».

Η είδηση ήρθε στο τέλος από τον υπεύθυνο μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και αφορούσε στο …σκουφί του Λουτσέσκου: «Είχε πολύ μεγάλη κίνηση. Το εκμεταλλευτήκαμε δυο φορές. Μια φορά όταν είχε φορέσει το σκουφί της αθλητικής εταιρείας που μας ντύνει και στη συνέχεια όταν έβαλε ένα σκουφί γκρι χρώματος, και έγινε σύνθημα από τον κόσμο. Ξεπουλήσαμε και τις δυο φορές».

Από την μπουτίκ του ΠΑΟΚ διατέθηκαν περίπου 14.000 φανέλες.