Ξεκινά τον Ιανουάριο το διαφημιστικό πρόγραμμα του ΕΟΤ

by theodosis

Τη συνεργατική διακυβέρνηση με έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη επιχειρεί να φέρει εις πέρας το υπουργείο Τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό έλαβε χώρα στην Αθήνα η πρώτη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου τουρισμού, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και τη συμμετοχή περιφερειαρχών και εκπροσώπων των Περιφερειών που εμπλέκονται με τα τουριστικά πράγματα.

Στη πρώτη συνεδρίαση του οργάνου, που όπως είπε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης θα συνεδριάζει κάθε δυο μήνες, παρουσιάστηκε και το πρόγραμμα προβολής της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου για το 2020.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης απευθυνόμενος στους περιφερειάρχες επεσήμανε ότι νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο το πρόγραμμα διαφήμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Εξήγησε, ότι το 70% της καμπάνιας κάνει χρήση των ψηφιακών εργαλείων και θα στοχεύει στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ και του Καναδά. Πρόκειται για μια καινοτόμα καμπάνια επικοινωνίας, αφού όπως αναφέρθηκε, για κάθε μέσο επικοινωνίας, θα ακολουθείται διαφορετική προσέγγιση. Την ίδια στιγμή για το 2020 ο ΕΟΤ θα δώσει το «παρών» σε 47 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, με νέα περίπτερα. Σύμφωνα με τον κ. Φραγκάκη παρελθόν θα αποτελούν οι φωτογραφίες που κοσμούσαν τα περίπτερα, αφού όλα πλέον θα είναι ψηφιακά.

Παραμένοντας στις εργασίες του περιφερειακού συμβουλίου, ο Χάρης Θεοχάρης στάθηκε στο 10ετές στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου, επισημαίνοντας ότι αυτό βασίζεται σε 7 πυλώνες: Ο πρώτος πυλώνας αφορά την προσβασιμότητα και τη διασυνδεσιμότητα τόσο στο φυσικό όσο και στον ψηφιακό άξονα που θα συνοδεύεται με καταγραφή των τουριστικών ροών, αξιολόγηση αυτών, αλλά και δημιουργία σεναρίων για τα επόμενα χρόνια. O δεύτερος πυλώνας αφορά τις ιδιωτικές υποδομές και τη βιώσιμη διαχείριση και ανάπτυξη. Ο τρίτος πυλώνας αφορά τις δημόσιες υποδομές και τη διαχείριση της εμπειρίας εστιάζοντας στην αξιολόγηση της εμπειρίας του επισκέπτη αλλά και την καταγραφή των σημείων που είναι προς βελτίωση. Ο τέταρτος πυλώνας αφορά την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού. Ο πέμπτος πυλώνας αφορά την προϊοντική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή. Ο έκτος πυλώνας αφορά τη συνεργατική διακυβέρνηση, με χαρτογράφηση των δομών και λειτουργιών του υπουργείου και των εμπλεκόμενων φορέων με στόχο τη δημιουργία μηχανισμών δημοσίου διαλόγου και διαχείρισης προορισμών. Και τέλος, ο έβδομος πυλώνας αφορά το ρυθμιστικό και κανονιστικό πλαίσιο, με κωδικοποίηση της νομοθεσίας και ανάλυση των νομοθετικών κενών.

Στόχος του υπουργείου, όπως τονίστηκε, είναι η διαμόρφωση ενός τουριστικού μοντέλου βιώσιμης ανάπτυξης και αειφορίας που θα επιτρέψει να γίνει η Ελλάδα κορυφαία σε διεθνές επίπεδο όχι στη βάση του κόστους αλλά στη βάση της ποιότητας των υπηρεσιών και της πληθώρας των αυθεντικών εμπειριών που θα προσφέρει στον επισκέπτη. Το νέο μοντέλο θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του κλάδου διευρύνοντας τους προορισμούς και μοιράζοντας πιο δίκαια τα οφέλη και τα βάρη του τουρισμού, ανάφερε ο κ. Θεοχάρης.

Στην παρέμβασή του ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας επεσήμανε ότι μέχρι σήμερα απουσίαζε, όχι μόνο ένας μακρόπνοος εθνικός σχεδιασμός σε βάθος χρόνου αλλά και ο περιφερειακός σχεδιασμός. Ο κ. Κόνσολας στάθηκε σε έναν συνολικό επανασχεδιασμό που οφείλει να περιλαμβάνει όπως είπε, την ενίσχυση με ποιοτικά στοιχεία του τουρισμού μας, σε περιοχές που αποτελούν κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, την ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, την προσαρμογή του τουρισμού και των ελληνικών περιφερειών στην ψηφιακή οικονομία, αλλά και την τουριστική προβολή σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.

Ειδικά στο σκέλος της προβολής των Περιφερειών, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει φέτος ειδικό πρόγραμμα ενίσχυσης των νησιών, που έχουν πληγεί από το προσφυγικό, όπως είπε.

Σχετικα Αρθρα

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία της Δέχομαι Περισσότερα